تعطیلی پل روگذر کوی شهرداری به نقطه ضعفی برای مسئولان شهرستان تبدیل شده است
تعطیلی پل روگذر کوی شهرداری به نقطه ضعفی برای مسئولان شهرستان تبدیل شده است
فرماندار بناب تعطیلی پل روگذر کوی شهرداری را نقطه ضعفی برای مسئولان شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن گلایه شدید از عدم مشخص بودن متولی پل روگذر کوی شهرداری اظهار داشت: متاسفانه با گذشت چندین سال از بهره برداری این پل، همچنان متولی پل روگذر مشخص نشده است.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به اینکه پل روگذر کوی شهرداری با اعتبار میلیاردی احداث و به بهره برداری رسیده است، گفت: پله برقی این پل خاموش بوده و درب آن بسته است و اهالی کوی شهرداری نمی توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب که متولی احداث و افتتاح این پروژه می باشد، انتظار داریم هر چه سریعتر نسبت به واگذاری این پل به شهرداری و همچنین تعامل و همکاری بیشتر با این نهاد خدمات رسان، اقدامات لازم جهت حفظ آن را انجام بدهند.

لعلی خاطر نشان کرد: در صورتی که متولیان اصلی این پروژه، محافظت و نگهداری از آن را نجام ندهند و زمینه استفاده از آن را برای عموم مهیا نکنند، زمینه جمع آوری این پل را با نامه نگاری به استان ارجاع آماده خواهیم کرد، چرا که عدم استفاده این پل، موضوعی برای تمسخر مسئولان شهرستان تبدیل شده است.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به احداث پل روگذر در محله آغداش اظهار داشت: برخی از گلایه مندیها به صورت روزانه در خصوص احداث این پل به گوش ما می رسد که انتظار داریم راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب هر چه سریع تر نسبت به تکمیل و همچنین نصب آن در محل کارآمد برای مردم اقدام کند.

لعلی در پایان اصلاح و نصب چراغ ورودی روستای چلقائی را خواستار شد و گفت: حدود ۱۰۰ متر از ورودی و خروجی این روستا بلوک بندی شده است که باید حفاظ هایی برای جلوگیری از بروز تصادف و چراغ راهنما برای جلوگیری از خطر در این محل نصب شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی