تعلیم از تربیت پیشی گرفته و مقصر این امر من مسئول هستم!
تعلیم از تربیت پیشی گرفته و مقصر این امر من مسئول هستم!
شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست رضا لعلی فرماندار بناب و با حضور اعضاء شورا برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پورلطفعلی دبیر شورای آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره بر نتایج کنکور سال ۱۴۰۱ شهرستان بناب افزود: در کنکور سال ۱۴۰۱ از بناب ۲۹ نفر در رشته‌های پزشکی دندانپزشکی داروسازی، ۷۹ نفر دبیری دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، ۳۵ نفر رشته های پیراپزشکی و ۱۲۵ نفر نیز رشته های مهندسی و فنی در دانشگاه های دولتی پذیرفته شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی نماینده بناب نیز در این جلسه مشکل اصلی مردم را مشکل معیشتی دانست و افزود: در صورتیکه مشکل معیشتی مردم حل شود بسیاری از مشکلات به خودی خود حل و برطرف خواهد شد.

وی افزود: مردم از ناعدالتی در پرداخت ها ناراضی اند چگونه است که یک کارمند در یک اداره حداقل حقوق و یک کارمند دیگر که در سایر ادارات بیش از سه برابر حداقل حقوق فقط دریافتی داشته باشد حالا مزایا به کنار! این تبعیض در پرداخت ها بعضاً باعث کاهش روحیه کاری کارکنان و ایجاد نارضایتی می‌شود.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه با انتقاد از کم کاری مسئولان در مسائل تربیتی گفت: دشمنان ۴۳ سال تلاش کردند که ما از مسائل تربیتی فاصله بگیریم که در کنار آن بیماری کرونا نیز به این مسئله دامن زد و باعث بیشتر شدن این فاصله گردید.

وی افزود: منِ مسئول در زمینه تربیت کودکان و جوانان کم کاری کرده ام و مقصر اصلی بنده هستم نه آن جوان! ما بیشتر دنبال تعلیم هستیم تا تربیت، دنبال تولید پزشک و مهندس هستم تا تربیت! این غفلت ما از تربیت باعث شده است دشمنان تربیت و افکار جوانان ما را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی