تغییر ۷ مدیر شهرداری طی ۷ سال اخیر جای تاسف دارد/ افراد توانمند و دلسوز شهر حتما وارد انتخابات شورا شوند/ ضرورت توجه به موضوع کتابخوانی از سنین کودکی
تغییر ۷ مدیر شهرداری طی ۷ سال اخیر جای تاسف دارد/ افراد توانمند و دلسوز شهر حتما وارد انتخابات شورا شوند/ ضرورت توجه به موضوع کتابخوانی از سنین کودکی
فرماندار بناب با اشاره به تغییر ۷ مدیر شهرداری طی سال اخیر گفت: متاسفانه این اقدام از نقاط ضعف شورا به حساب می آید که امیدواریم افراد توانمند و دلسوز برای توسعه شهری بناب وارد انتخابات شورا شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن روز مهندس و همچنین میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر گفت: عموم مردم مهندسان را تنها در حوزه ساخت و ساز و طراحی تصور کنند اما برای ما کسانی که برای حل مشکلات جامعه پلی ایجاد می کنند مهندس به حساب می آیند.

فرماندار بناب لازمه توسعه مملکت در تمام حوزه‌ها را توجه ویژه به علم  عنوان کرد و گفت:  یکی از مهمترین روش های توسعه علم ، تشویق جوانان و نوجوانان از همان دوره کودکی به کتاب و کتابخوانی است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در بخشی دیگر  از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه مردم به انتخابات شورای شهر اظهار داشت: واقع بینانه باید اعلام کنیم شهرستان بناب رشد متوازن در حوزه‌های مختلف نداشته است و در برخی از موارد ‌عقب ماندگی‌هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تاریخ و تمدن شهرستان بناب از لحاظ  به هزاران سال قبل بر می گردد و دارای تاریخچه بسیار غنی و با ارزش میباشد اما امروز شاهد ورودیهای اسفناک و همچنین وضعیت بد آسفالت شهری و همچنین مبلمان نامناسب شهری این شهر هستیم.

فتحی با تاکید بر اینکه کسانی که از صمیم قلب دغدغه توسعه شهری و دارد می بایست در انتخابات شورای شهر شرکت کنند گفت: متاسفانه طی ۷ سال اخیر ۷ مدیریت شهرداری بناب عوض شده است و این تغییرات گسترده از طرف شورا ضربه ای محکم به شهرداری و توسعه شهر بناب وارد کرده است.

وی افزود:  امیدواریم افراد توانمند و باتجربه و دلسوز شهر در انتخابات آتی شورای شهر شرکت کنند و مردم نیز با دقت و توجه ویژه به توانمندی افراد به آنان رای بدهند.

فرماندار بناب در پایان ضمن گلایه از حضور برخی از متولیان اصلی کتاب و کتابخانه به خصوص روسای دانشگاههای شهرستان و همچنین رئیس شورای شهر بناب گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی و توسعه علمی شهرستان بسیار مهم و ضروری می باشد و اینکه عمده این جلسات را کم اهمیت تصور می‌کنند، غیرمنطقی و نادرست می باشد.

 

 

 

انتهای پیام / داود زیبائی