تقدیر امام جمعه بناب از رئیس جمهور بابت صدور فرمان آزادسازی حریم رودخانه ها
تقدیر امام جمعه بناب از رئیس جمهور بابت صدور فرمان آزادسازی حریم رودخانه ها
امام جمعه بناب ضمن تقدیر از رئیس جمهور بابت صدور فرمان آزادسازی حریم رودخانه ها و سواحل، خواستار مبارره جدی دولت با ربا، پولشویی، فساد و رشوه در ادارات دولتی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه بناب یکی از مطالبات عمده قرآن را یادآوری نعمت ها عنوان کرد و اظهار داشت: یادآوری نعمت ها موجب نزول بیشتر رحمت و برکات خداوند می شود.

وی با اشاره به موضوع “جهاد تبیین” که اخیرا مقام معظم رهبری آن را توصیه فرمودند، گفت: بیان نعمت هایی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود آمده و قبل از انقلاب در کشور وجود خارجی نداشت، مصداق بارز این توصیه است، چون دشمن دائم سیاه نمایی می کند و یک عده بی خبر باور می کند و یک عده نیز به آن دامن میزند.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: همه گواهی می دهیم که بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی که همانا جان گرفتن پابرهنگان، استقلال تمام عیار در کشور و … بود، تامین شده و یا در حال انجام شدن است.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزود: قبل از انقلاب جایگاه های کلیدی کشور در اختیار چهره های مورد قبول غربی بودند در حالیکه امروز اکثر کرسی ها در قوای سه گانه توسط مردم انتخاب می شوند و اکثر مسئولان از طبقات ضعیف جامعه هستند.

وی با اشاره به انتخاب یک جوان انقلابی، فرزند شهید و از قشر محروم شهر به عنوان فرماندار شهرستان، گفت: این انتخاب را با جان و دل تبریک گفته و با تمام وجود حمایت خواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تمجید از تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور اذعان کرد: خدا را شاکریم بعد از ۴۳ سال از انقلاب یک فرزند رسول الله و حامی محرومان و مستضعفان با فرمان ضرب العجل ۲۰ روزه برای آزاد سازی حریم رودخانه ها صادر و طی این کار ارزشمند حریم رودخانه ها و سواحل با موفقیت آزاد سازی و در اختیار مردم قرار گرفت و این حرکت نشانگر اهتمام دولت برای حل مشکلات مردم است.

امام جمعه بناب با بیان اینکه امروز اگر ارکان نظام متحد و متفق شوند بسیاری از مشکلات موجود کشور قابل حل و فصل است، تاکید کرد: امید است روزی نظیر چنین فرمان قاطع نیز برای ریشه کن کردن بنگاه های ربا، پولشویی، فساد و رشوه در کشور خصوصا در سازمان ها و نهادهای دولتی صادر شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی خاطر نشان کرد: همه واقف هستند که اهداف انقلاب بیش از آنکه امام راحل وعده داده بود، تحقق یافته و چون این نظام منتسب به اسلام است مظلوم واقع شده و متاسفانه گاها خودمان بیش از دشمن سیاه نمایی می کنیم تا رقیب خود را ساقط نماییم و گرنه امروز صنعت ایران با دنیا رقابت می کند و همه ملت ها به پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی تماشا می کنند.

 

انتهای پیام/داودزیبائی