تقدیر و تشکر امام جمعه بناب از قوه قضائیه در صدور حکم اعدام مفسد خونخوار جمشید شارمهد/ سپاه خار چشم مستکبران است
تقدیر و تشکر امام جمعه بناب از قوه قضائیه در صدور حکم اعدام مفسد خونخوار جمشید شارمهد/ سپاه خار چشم مستکبران است
امام جمعه بناب گفت: امروز هیچ ستمگر زورگو و جلاد از سپاه پاسداران خاطره خوشی ندارد و بدون استثناء تمام قدرت های شیطانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مزاحم و خار چشم خود می دانند.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک حلول ماه شعبان المعظّم و فرارسیدن اعیاد شعبانیه با بیان مقام و منزلت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: شناخت و معرفت حجّت الهی به اطاعت و بندگی از خداوند متعال هم در توحید، هم در نبوت و هم در ولایت ارج و ارزش معین می کند.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام هر چه داشت برای معامله با خدای متعال در طبق اخلاص گذاشت، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز افراد حقیقی و مخلص هستند که در قول و عمل و رفتار خود امام حسین گونه از هستی شان گذشته اند که به همین جهت سالروز میلاد آن حضرت روز پاسدار نامگذاری شده است.

خطیب جمعه بناب با تبریک این روز به برادران پاسدار تصریح کرد: این نهایت فخر و مباهات جمهوری اسلامی است که امروز هیچ ستمگر زورگو و جلاد از سپاه پاسداران خاطره خوشی ندارد و بدون استثناء تمام قدرت های شیطانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مزاحم و خار چشم خود می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی سردار حاج قاسم سلیمانی را مصداق بارز آیه شریفه «و رجالٌ صدقوا ما عاهدوالله علیه …» عنوان کرد و گفت: این مرد عظیم الشأن در دفاع از عتبات مقدسه، در حمایت از مظلومان و در دفاع از عِرض و ناموس مسلمانان و حتی غیر مسلمانان مدت ۴۰ سال در کوه و بیابان دور از خانه و کاشانه بسر برد و عاقبت به دست اشقیاء و مستکبرین جهان به فیض شهادت نائل شد.

امام جمعه شهرستان بناب در خاتمه از قاطعیت قوه قضائیه در قلع و قمع اشرار مزدور و وطن فروش خصوصاً در صدور حکم اعدام مفسد فی الارض دانه درشت جمشید شارمهد تقدیر، تشکر و اعلام حمایت کرد.

  • نویسنده : داود زیبائی