تلاش شبانه روزی پرسنل راهداری بناب در ایام نوروز/ بیش از ۲۰۰ مورد نصب و بازسازی تابلو در محورهای مواصلاتی بناب
تلاش شبانه روزی پرسنل راهداری بناب در ایام نوروز/ بیش از ۲۰۰ مورد نصب و بازسازی تابلو در محورهای مواصلاتی بناب
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در تشریح عملکرد این نهاد خدمات رسان در نوروز 1401 از نصب و بازسازی بیش از 200 مورد تابلو در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

علی سلیمانی فر صبح امروز در گفت و گو با صدای بناب، در تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در نوروز ۱۴۰۱ اظهارداشت: در این مدت زمان عملیات نمک پاشی محورهای اصلی و برف‌روبی راه‌های روستایی در اسفند ماه انجام گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از لکه گیری راه های مواصلاتی و روستاهای شهرستان بناب خبر داد و گفت: با وجود هوای سرد سعی کردیم این مناطق را با آسفالت گرم و همچنین آسفالت سرد لکه گیری کنیم تا مشکلی برای تردد شهروندان به وجود نیاید.

علی سلیمانی فر از گشت راهداری شهرستان بناب در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این مدت زمان گشت های راهداری به صورت مداوم در محورهای مواصلاتی و با همکاری پلیس راه به صورت مستمر پای کار بوده و همچنین یک دستگاه جرثقیل به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم در مقابل پلیس راه مستقر شده است.

وی از تعمیر و بازسازی گاردریل های آسیب دیده در راه های مواصلاتی شهرستان بناب خبر داد و گفت: در کنار این کار با هدف زیبا سازی کار جمع آوری نخاله کلیه مسیرهای منتهی به شهرستان بناب با همکاری محیط زیست و شهرداری و همچنین سازمان‌های مردم نهاد انجام شد.

وی افزود: کار  پاکسازی حریم راهها، زیر گذرها و همچنین مرمت و بازسازی و نصب علائم و پیامدهای ایمنی در راههای حوزه استحفاظی شهرستان بناب به تعداد ۱۳۰ عدد نصب تابلو ۵۰ عدد بازسازی و همچنین ۸۰ مورد اصلاح انجام شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه خدمات این نهاد تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، گفت: قطعاً از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهیم کرد تا شهروندان و مسافران گرامی بتوانند با خیال آسوده از شهرستان بناب و محورهای مواصلاتی آن تردد کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی