تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت جامعه / افزایش تصادفات منجر به فوت در شهرستان بناب
تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت جامعه / افزایش تصادفات منجر به فوت در شهرستان بناب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا این ایام را به تمامی پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان بناب تبریک و عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری نیروی انتظامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع و امام رضا علیه السلام اظهار داشت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمامی پرسنل زحمتکش حوزه های مختلف نیروی انتظامی در شهرستان بناب تبریک عرض می نمایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته نیروی انتظامی محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد، گفت: در همین راستا برنامه غبار روبی مزار شهدای نیروی انتظامی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان نخبگان و همچنین سخنرانی در نماز جمعه شهرستان بناب از جمله برنامه های شاخص هفته نیروی انتظامی در بناب  خواهد بود.

سرهنگ سهرابی شفقی در خبری خوش برای صاحبان خودرو و موتورسیکلت که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ های نیروی انتظامی می باشد، اظهار داشت: به مناسبت هفته ناجا تمامی جرایم خودروها و موتورسیکلت ها و به خصوص هزینه پارکینگ آنها با تخفیف بسیار ویژه و هزینه آن همانند سال ۱۳۹۴ اخذ می گردد لذا انتظار داریم صاحبان این وسایل نقلیه هر چه سریعتر نسبت به دریافت خودرو و موتورسیکلت خود از پارکینگ ها به پلیس  +۱۰ مراجعه کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تمامی پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب با رشادت و مجاهدت های خود برای ایجاد نظم و امنیت شهرستان تلاش می کنند، اظهار داشت: پرسنل نیروی انتظامی در همین راستا زحمات بسیار زیادی می کشند که نمونه آن  در شب اول عید نوروز به ملت شهید هدیه دادیم و این نشان می دهد جایگاه نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت فراتر از دیده ها و شنیده ها میباشد.

سرهنگ شفقی تصریح کرد: نیروی انتظامی از همان روز اول شیوع بیماری کرونا در شهرستان بناب  همواره در کنار کادر درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی بوده و در راستای اجرای محدودیت ها و سایر برنامه ها،  اقدامات خود را انجام داده و همچنین توانستیم در کنار این اقدامات سختگیرانه رضایتمندی شهروندان را جلب نماییم.

وی در تشریح عملکرد نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال جاری اظهار داشت: متاسفانه در شش ماهه نخست سال جاری میزان سرقت در شهرستان بناب ۱۲ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است که بیشترین سرقت ها در خانه باغ ها  و ساختمان های تازه احداث و نیمه کاره می باشد.

سرهنگ شفقی افزود: در حوزه کالای قاچاق در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۴/۷ درصد افزایش ریالی پرونده ها و همچنین ۳۰% افزایش افراد دستگیر شده و ۱۰ درصد افزایش توقیف خودرو و ۱۴ درصد افزایش پرونده های تخلفاتی را داشته ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به میزان تصادفات و آمار فوتی روزانه در جاده های درون شهری و برون شهری شهرستان بناب اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری ۲ نفر در تصادفات درون شهری داشتیم که این میزان در ۶ ماهه سال گذشته صفر بوده است و همچنین در شش ماهه نخست سال جاری ۱۲ نفر فوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده است که آمار افزایش ۵۰ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب افزایش نزاع فردی در سطح شهرستان را ناراحت کننده عنوان کرد و گفت: با وجود کاهش نزاع های دسته جمعی متاسفانه شاهد افزایش نزاع های فردی می باشیم که اکثر این نزاع ها به زخمی شدن و یا حتی قتل افراد منجر می گردد که انتظار داریم مردم به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی باشند اظهار داشت: از مردم شریف شهرستان بناب خواهشمندیم در موارد بسیار ضروری و مهم اتفاقات و مشکلات را با سامانه ۱۱۰ در ارتباط بگذارند تا گشت های ما برای امورات مهم به این مناطق اعزام شوند و همچنین مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ با ما در میان بگذارند و قطعاً به آنها رسیدگی خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی