تنها هدفم خدمت به مردم است/ افزایش بودجه شهرداری در سال آینده
تنها هدفم خدمت به مردم است/ افزایش بودجه شهرداری در سال آینده
شهردار بناب گفت تنها هدفم خدمت به مردمبناب است و در این راه تمام تلاش خود را خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اطلاع بناب، فرید پناهی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بناب با بیان این که نیازمند حمایت مردم، مسئولان و معتمدین شهر در راستای بهبود وضعیت شهری بناب هستیم، اظهار داشت: زمانی می‌توانیم برنامه‌ها و اهداف خود را پیش ببریم که حمایت همه را احساس کرده و ما نیز با انگیزه به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد تومان از اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته بودجه سال جاری گفت: با تلاش همکاران و پرسنل میزان درآمد شهرداری بناب به خوبی افزایش پیدا کرده و همین امر موجب می شود تا بتوانیم حقوق و پروژه های شهری بناب را با سرعت بیشتری پیش ببریم .

وی افزود علاوه بر پرداخت حقوق و اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه‌های شهری بناب توانستیم بخش زیادی از بدهی های شهرداری به خصوص به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم.

فرید پناهی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در مدت زمان کوتاهی که سمت شهرداری بناب قبول کرده است، اظهار داشت: آماده سازی و بازسازی استخر شهرداری بناب، ساماندهی میوه فروشان دستفروش سطح شهر و ایجاد بازارچه های میوه برای آنها، تنظیف خیابانهای شهر بناب، المان کاری، زیباسازی شهر بناب و ده ها پروژه دیگر از جمله اقدامات انجام شده طی دو ماه اخیر می باشد.

شهردار بناب با بیان اینکه قطعاً سال ۱۴۰۱ سال نهضت آسفالت ریزی درشهربناب خواهد بود اظهار داشت: ماوعده نخواهیم داد اما در عمل این را اثبات خواهیم کرد که سال ۱۴۰۱ سال نهضت گسترده آسفالت ریزی در بناب اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی‌ها به اقدامات بسیار عالی را انجام داده‌ایم

شهردار بناب یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی شهر بناب را المان کاری و زیباسازی و نورپردازی نقاط مختلف شهر بناب عنوان کرد و گفت: به طور مثال المانی زیبا در شان مردم بناب در میدان آنا و همچنین زیبا سازی پل میدان معلم و سایر نقاط شهر در دستور کار قرار گرفته و به زودی مردم خود شاهد زیباسازی های شهرداری خواهند بود.

فرید پناهی از افزایش ۱۵۰ درصدی بودجه شهرداری در سال آینده خبر داد و گفت میزان اعتبارات برای هر شهروند درشهربناب افزایش پیدا کرده است تا بتوانیم خدمات گسترده تر و به‌صورت عدالت محور را در نقاط مختلف شهر بناب به خصوص نقاط کم برخوردار انجام بدهیم

وی تاکید کرد قطعاً آسفالت ریزی محلات به‌خصوص محلاتی که در اولویت قرار گرفتن و همچنین خیابان های اصلی و فرعی شهری بناب به صورت گسترده آسفالت‌ریزی خواهد شد و در کل به صورت محله به محله در شهر بناب خدمات گسترده ای را ارائه خواهیم داد.

فرید پناهی در خصوص کمربندی بعثت گفت همانطور که از طریق رسانه صدای بناب اطلاع داده بودیم بنده مخالف حذف کندروها می باشم چرا که این کمربندی در داخل شهر بناب قرار دارد و حذف آنها موجب زشت شدن ورودی شهر بناب می شود.

شهردار بناب در بخشی دیگر از سخنان مهم خود با تاکید بر این که شهردار و مجموعه پرسنل شهرداری بناب به هیچ جریان و یا گروهی وابسته نیستند گفت: تنها هدف مجموعه پرسنل شهرداری خدمت صادقانه به مردم است و ما به جز خدمت به مردم به هیچ چیز دیگری فکر نکرده و نخواهیم کرد.

 

شهردار بناب در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب در خصوص وضعیت یک طرفه کردن خیابان آب گفت: این مصوبه قبل از تحویل سمت شهرداری بناب توسط بنده انجام شده است اما قطعاً شخصا معتقدم اینگونه طرح ها نه تنها کمک به کاهش ترافیک نخواهند کرد بلکه باعث سردرگمی و افزایش ترافیک در هسته مرکزی شهر می شوند اما در این مورد نمی توانم کارشناسی اظهار نظر کنم و تنها عقیده شخصی خودم بود و در آینده تصمیماتی بیشتر و موثرتر را در شورای ترافیک با همکاری مسئولان شهرستان خواهیم گرفت