تهیه و توزیع 50 بسته معیشتی به ارزش 350 میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر+ تصاویر
تهیه و توزیع 50 بسته معیشتی به ارزش 350 میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر+ تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب گفت: بمناسب ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطماه زهرا(س) 50 بسته معیشتی به ارزش بیش از 350 میلیون ریال در قالب دست یار به خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از بیماری کرونا به همت جمعیت هلال احمر شهرستان بناب توزیع شد.

جبار تیز فهم ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان بناب در راستای حمایت از خانواده های کم برخوردار و متاثر از شیوع بیماری کرونا 50 بسته غذایی  بین خانواده‌ها هدف توزیع می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب ارزش کلی این سری از بسته های غذایی را مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: هر بسته غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی ممتاز، ۴ بسته ماکارونی، روغن مایع یک لیتری 2عدد، رب گوجه فرنگی، چای خشک اعلاء ، قند شکسته و همچنین یک بسته عدس در این بسته غذایی به ارش هر بسته  ارزش 7 میلیون ریال  تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: در کنار این سری از بسته غذایی با هدف فرهنگ‌سازی از استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز در این بسته ها قرار داده شده است تا خانواده ها از آنها استفاده کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب با تاکید بر اینکه این نهاد خدمات رسان از ابتدای شروع بیماری کرونا در هر حوزه‌ای تا حد توان تلاش کرده است گفت: هلال احمر شهرستان بناب تا پایان بیماری منحوس کرونا در کنار مردم عزیز شهرستان بناب خواهد ماند و از تمام پتانسیل های خود جهت خدمت رسانی به مردم استفاده خواهد کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی