تهیه و توزیع بیش از 10 هزار ماسک از ابتدای شیوع کرونا/ اهدای 200 بسته سیمان برای تکمیل بخش MRI بیمارستان امام خمینی بناب توسط این اداره
تهیه و توزیع بیش از 10 هزار ماسک از ابتدای شیوع کرونا/ اهدای 200 بسته سیمان برای تکمیل بخش MRI بیمارستان امام خمینی بناب توسط این اداره
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب در تشریح بخشی کمک ها و حمایت های این نهاد از حوزهای مختلف درمانی شهرستان گفت: در همین راستا بیش از 10 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه و بین مردم شهرستان توزیع گردید.

حبیب خان بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به حمایت های این اداره از پروژه های درمانی شهرستان اظهار داشت: درهمین راستا برای کمک به احداث ساختمان MRI بیمارستان امام خمینی(ره) بناب حدود 200 کیسه سیمان به این بیمارستان  اهدا شد.

وی افزود: در بخشی دیگر از کمک های نذری مقدار قابل توجهی پارچه و ملافه سفید برای تخت های درمانی بخصوص بخش کرونایی به بخش های درمانی شهرستان بناب تحویل داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب از تهیه و توزیع بیش از 10هزار ماسک  و مقدار قابل توجهی الکل و مواد ضدعفونی کننده در راستای حمایت از درمان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شروع کرونا در این شهرستان این تعداد ماسک به همت اداره صمت، اصناف و واحد های تولیدی تهیه و بین مردم و برخی از نهاد ها توزیع گردید.

حبیب خان بابایی از انجام بیش از 3 هزار بازرسی، تذکر و پلمپ توسط اداره صمت و همکاری شبکه بهداشت ودرمان و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: با وجود محدودیت ها و کمبود نیرو در این اداره از تمام ظرفیت و پتانسیل های خود برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به کادر درمان استفاده کردیم.

ریس اداره صمت بناب از تهیه و توضیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی به همت این اداره ، واحد های تولیدی و کسبه از ابتدای شیوع کرونا در بناب خبر داد و گفت: این بسته ها با همکاری برخی از نهاد ها در قالب های مختلف بین نیازمندان و متضررین کرونایی در این شهرستان توزیع گردید.

گفتنی است: صبح امروز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب از زحمات و همکاری های مدیریت و پرسنل اداره با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی