توجه بیشتر به کسب و کارهای خرد به نفع اقتصاد کشور است / دولت اتمام پروژه های نیمه تمام را در الویت کاری خود قرار داده
توجه بیشتر به کسب و کارهای خرد به نفع اقتصاد کشور است / دولت اتمام پروژه های نیمه تمام را در الویت کاری خود قرار داده
مسئول جهاد سازندگی کشور در بناب گفت: توجه بیشتر به کسب و کارهای خرد به نفع اقتصاد کشور است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در حاشیه افتتاح چندین پروژه اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب با بیان اینکه دولت جدید توجه ویژه به اشتغال خرد و پایدار دارد گفت: بر این باوریم که در حال حاضر کسب و کارهای خرد بازدهی بیشتری دارند.

مسئول جهاد سازندگی کشور با بیان اینکه در حال حاضر با تحریم های ظالمانه غربی ها سرمایه گذاری در بخش های کلان ریسک و اشتباه اشتباه است گفت: در همین راستا دولت سیزدهم توجه بسیار خوبی به اشتغال خرد و پایدار دارد.

 وی افزود: در چنین وضعیتی که در جنگ اقتصادی کامل به سر می بریم می بایست از پتانسیل های داخلی استفاده بیشتری کنیم تا تحریم ها اثر کمتری بر اقتصاد کلان کشور داشته باشد

مسئول جهاد سازندگی کشور با تاکید بر اینکه توجه ویژه دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام می‌باشد گفت با توجه به اینکه بخش زیادی از پروژه‌ها همچنان نیمه‌تمام هستند اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام می باشد که بهترین تصمیم است.

مسئول جهاد سازندگی کشور در پایان با تاکید بر اینکه حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص اقشار ضعیف در دستور کار دولت قرار دارد گفت: تمام تلاش ما بر این است که به امید خدا شاهد این باشیم که کسی در این کشور بخاطر مشکلات معیشتی در مضیقه نباشد.

انتهای پیام/ داود زیبائی