توجه ویژه شهرداری بناب به برنامه های اجتماعی و ورزشی برای نوجوانان و جوانان
توجه ویژه شهرداری بناب به برنامه های اجتماعی و ورزشی برای نوجوانان و جوانان
رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری بناب گفت: شهرداری بناب برنامه های اجتماعی و ورزشی ویژه ای برای نوجوانان و جوانان بنابی در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، داود پورمولا اقدم صبح امروز در جلسه کارگروه امور جوانان شهرستان بناب با بیان اینکه شهرداری بناب فعالیت خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد، اظهار داشت: با فروکش شدن بیماری کرونا قطعاً برنامه‌ریزی های خوبی برای حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان بناب انجام خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا جشنواره‌های مختلف و همچنین تئاترهای خیابانی با همکاری سایر نهادها به خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری بناب با تاکید بر اینکه  جشنواره‌ها و تئاترهای خیابانی در تمام نقاط شهرستان بخصوص مناطق کم‌برخوردار برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نگاه شهرداری به به صورت عادلانه و البته بیشتر در مناطق کم برخوردار خواهد بود.

پورملا اقدم در پایان با تاکید بر اینکه کمک به گسترش و فرهنگ ورزش یکی دیگر از اولویت های اصلی شهرداری محسوب می شود، گفت: در همین راستا کارهایی از قبیل احداث زمین بدمینتون در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است و البته اتوبوسهای شهرداری بناب نیز آماده هستند تا علاقه مندان به کوهنوردی و پیاده روی را به نقاط مختلف شهرستان منتقل کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی