توجه ویژه شورا به خدمات شهری با تصویب بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی/ قدردان زحمات تک به تک کارگران هستم
توجه ویژه شورا به خدمات شهری با تصویب بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی/ قدردان زحمات تک به تک کارگران هستم
شهردار بناب ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه شورا به افزایش خدمات شهری از تصویب بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی شامگاه روز شنبه در مراسم افطاری در جمع کارگران و پرسنل شهرداری بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شورا و همچنین ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: جا دارد به نوبه خود این روز فرخنده را به اعضای محترم شورای شهر بناب و همچنین پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری تبریک عرض نمایم.

شهردار بناب با بیان اینکه خوشبختانه ۱۰۰ درصد بودجه شهرداری بناب در سال ۱۴۰۰ تحقق یافت، اظهار داشت: این تحقق بودجه ثمره تلاش تمامی اعضای شورا، کارگران و پرسنل شهرداری بناب می باشد و قطعاً تحقق بودجه موجب افزایش خدمات شهری نیز می گردد.

فرید پناهی در ادامه گفت: برای سال ۱۴۰۱ بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی برای شهرداری بناب در نظر گرفته شده است و حدود سه برابر بودجه سال ۱۴۰۰ توسط شورا مصوب گردیده که جا دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر کنیم و قطعاً تحقق اهداف ۱۴۰۱ همت و تلاش مضاعف پرسنل شهرداری را می طلبد.

کلیددار شهر بناب با بیان اینکه هر کارگر و پرسنل شهرداری در هر پست و سمتی می بایست با عشق و علاقه و با هدف خدمت به مردم تلاش کنند، اظهار داشت: شهرداری بناب به عنوان مجموعه ای بزرگ و با هدف خدمت به شهروندان عزیز تشکیل شده است و لذا هر کس در هر پستی می بایست تنها با عشق و علاقه به فکر خدمت به مردم عزیز شهرمان باشد تا به نتیجه و ثمره برسیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه قلب کارگران همیشه صاف و سرشار از معرفت و ایمان اظهار داشت: بازگرداندن مبالغ زیاد مفقود شده توسط پرسنل شهرداری به صاحبان آنها خود گواه این موضوع است که این کارگران به چه اندازه دارای قلب بزرگ و رئوفی می باشند و این با ارزش ترین چیز برای ما و شهروندان محسوب می شود.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام / داود زیبائی