توزیع بیش از هزار بطری الکل ضدعفونی کننده بین ناوگان حمل ونقل عمومی بناب
توزیع بیش از هزار بطری الکل ضدعفونی کننده بین ناوگان حمل ونقل عمومی بناب
کریم صمدزاده از توزیع بیش از هزار بطری الکل ضدعفونی کننده بین ناوگان حمل ونقل عمومی بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب کریم صمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب اظهار داشت:متاسفانه ویروس منحوس کرونا بسیاری از جنبه های زندگی ما انسانها را به مخاطره انداخته است و شهرستان بناب هم جزو شهرهایی است که متاسفانه درگیر آن شده است.

 

 

رئیس سازمان حمل ونقل عمومی و جاده ای تصریح کرد: خوشبختانه مردم فهیم بناب نسبت به شرايط کرونایی بناب کاملا آگاه بوده و همکاری لازم را با ناوگان حمل ونقل عمومی دارند اما در این میان افرادی هم هستند که متاسفانه هیچ گونه پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و این نتنها به ضرر خودشان بوده بلکه جان دیگر همشهریان را نیز به مخاطره می اندازند.

کریم صمد زاده، از توزیع بیش از ۱۰۰۰ بطری الکل بین ناوگان حمل ونقل عمومی بناب خبر داد وگفت: بیش از هزار بطری الکل ضدعفونی کننده از محل اعتبارات حمل و نقل شهری شهرستان بناب تهیه و در بین ناوگان  توزیع شد.

 

 

وی از ادامه دار بودن طرح توزیع الکل ضدعفونی کننده بین رانندگان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتربیماری کرونا این طرح ادامه خواهد يافت و ما از رانندگان حمل ونقل عمومی می‌خواهیم که همکاری لازم را در کنترل هرچه بیشتر بیماری داشته باشند.

کریم صمد زاده تصریح کرد: تاکسی ها وحمل ونقل عمومی مهمترین بخشی هستند که در کنترل و پیشگری بیماری کرونا نقش اساسی دارند و این سازمان از طریق نصب بنرها، بروشور ها و ابلاغیه ها به افراد زیربط نسبت به آگاه سازی قدم های خوبی برداشته است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه برخی از همشهریان از ماسک استفاده نمی‌کنند و این کوتاهی موجب جریمه رانندگان و به خطر افتادن جان راننده تاکسی و مسافران می شود و طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا هیچ راننده ای حق سوار کردن مسافر بدون ماسک را ندارد.

وی در ادامه گفتگو با توجه به وضعیت قرمز بناب گفت: از مردم ومسئولان می خواهم که با بالا بردن  سطح همکاری و تقابل بتوانیم وضعیت شهرستان بناب را به حالت سفید برسانیم که در صورت همکاری نکردن همشهریان شاهد از دست دادن عزیزان بیشتری خواهیم بود.

 

رئیس سازمان حمل ونقل عمومی در پایان گفت: مسافران پروتکل های بهداشتی را در هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت کنند و اگر متوجه شدند که رانندگان هم این شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند کد شناسایی، زمان و ساعت راننده خاطی را از طریق شماره 37726900 به کمیته انضباطی اطلاع رسانی کنند که در صورت تکرار پروانه آنها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/ زهرا احمدین