توزیع ۱۲۷ تن اقلام اساسی برای استفاده هئیت های عزاداری در ایام محرم و صفر در شهرستان بناب
توزیع ۱۲۷ تن اقلام اساسی برای استفاده هئیت های عزاداری در ایام محرم و صفر در شهرستان بناب
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب از توزیع 127 تن اقلام اساسی برای استفاده هیئت‌های عزاداری در ایام محرم و صفر در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، روح اله خیری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در شهرستان بناب ۳۶ تن شکر، ۳۸ تن برنج تایلندی، ۱۷ تن برنج هندی، ۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۳۲ تن گوشت مرغ منجمد برای استفاده برای هیئت‌ها و مساجد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: این اقلام به‌منظور تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، دسته‌های سوگوار و مساجد قرار می‌گیرد و برای استفاده خانوار از طریق مراکز و فروشگاه‌های خوارو بار فروشی توزیع نخواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در طرح عرضه کالاهای اساسی در محرم، قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۱۷ هزار تومان، برنج تایلندی ۱۱ هزار تومان، شکر ۱۸ هزار تومان گوشت قرمز منجمد ۱۰۰ الی ۱۲۰ هزار تومان و مرغ منجمد ۴۸ هزار تومان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ تأمین شده و برنج‌های اختصاص یافته در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و ۴۰ کیلویی و شکرهای تخصیص داده شده در کیسه‌های ۵۰ کیلویی بسته‌بندی شده‌ و با قیمت‌های مصوب توزیع خواهند شد.

خیری در رابطه با نحوه توزیع این اقلام گفت: مسئولان محترم هیئت‌های مذهبی با داشتن کارت ملی و نامه درخواست اقلام اساسی موردنیاز و امضای هیئت‌امنای مساجد به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا مراحل برای دریافت این اقلام طی شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی