توسعه شهرک های صنعتی از اهداف مهم دولت/ به دنبال حل مشکلات فولاد آذر حدید بناب هستیم
توسعه شهرک های صنعتی از اهداف مهم دولت/ به دنبال حل مشکلات فولاد آذر حدید بناب هستیم
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی از اولویت های کاری دولت می‌باشد، گفت: برای حل مشکلات شهرک صنعتی و توسعه آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی رسولیان عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هدف اصلی دولت توسعه شهرک های صنعتی کشور می باشد، گفت: قطعاً شهرک صنعتی بناب نیز جزو اهداف اصلی ما بوده و برای حل مشکلات آن و توسعه اراضی آن برنامه داریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت برای توسعه شهرک ها و گسترش آنها منابع مالی زیادی در اختیار ندارد، گفت: این دولت با همه مشکلات و کمبود ها در حد توان خود منابع مالی را برای شهرک های صنعتی تخصیص داده و مابقی از طریق سازمانهای خصوصی تامین می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تاکید بر اینکه حل بحث مشکل آب، برق و گاز شهرک های صنعتی از اولویت های اصلی می باشد، گفت: قطعاً بدون وجود این نیروها نمی‌توان توقع توسعه زیادی در شهرکهای صنعتی داشته باشیم.

علی رسولیان در خصوص مشکلات شهرک صنعتی بناب گفت: خوشبختانه طرح توسعه ۱۰۰ هکتاری این شهرک به خوبی در حال اجراست و برای زیرسازی و تامین مالی آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با تأکید بر حل و بررسی مشکلات فولاد آذر حدید بناب گفت: این واحد تازه افتتاح شده نیز مورد توجه دولت قرار دارد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و گسترش اراضی آن انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ داود زیبائی