توسعه صنعت آذربایجان شرقی درجا می زند/ ضرورت عدم وابستگی فولاد بناب به فولاد سایر استانهاتکمیل پروژه های فولاد صنعت بناب تا سال 1403
توسعه صنعت آذربایجان شرقی درجا می زند/ ضرورت عدم وابستگی فولاد بناب به فولاد سایر استانهاتکمیل پروژه های فولاد صنعت بناب تا سال 1403
مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: متاسفانه باید واقعبینانه بگوییم توسعه صنعت آذربایجان شرقی نسبت به برخی استان ها درجا می زند و رشد خوبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سورنا زمانیان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان بناب که با حضور مدیر کل صمت استان، امام جمعه و سایر مسئولان ارشد شهرستان برگزار شده بود اظهار داشت: متاسفانه آذربایجان شرقی از نظر توسعه صنعت، طی سالیان اخیر درجا می زند و از سایر استانها در برخی از حوزه های صنعتی عقب مانده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه بناب یکی از قطب های فولاد محسوب می شود اما از نظر تامین آهن اسفنجی 100 درصد به سایر استانها وابسته است.

وی افزود: اگر سایر استانها مواد خالم ما را ندنهند با مشکل برمی خوریم و عملاً نمی توانیم تولیدی داشته باشیم.

زمانیان از ضرورت حمایت مسئولان استان از تولیدکنندگان و صنعتگران خبر داد و گفت: بیشتر فولادکاران در استانهای جنوبی کشور بدون قطعی برق به سرعت در حال فعالیت هستند و متاسفانه ما به طور روزانه به دلیل قطعی برق ساعت ها با مشکل مواجه هستیم و رسماً تولیدی نداریم.

مدیر عامل فولاد صنعت بناب از تلاش های شبانه روزی پرسنل و مدیران این مچتمع جهت افزایش تولید خبر داد و گفت: به دنبال خودکفایی و افزایش چند برابری تولیدات خود در حوزه های مختلف هستیم.

وی در پایان گف: بخش های مختلفی در فولاد صنعت بناب در حال احداث هستند که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سال 1403 تمام پروژه های تمام این مجتمع تکمیل و به بهره برداری برسند.

انتهای پیام / داوود زیبایی