توسعه فرهنگی ضرورتی انکارناپذیر جهت تغییر نگرش و دیدگاههای مردم
توسعه فرهنگی ضرورتی انکارناپذیر جهت تغییر نگرش و دیدگاههای مردم
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب قلم توسعه فرهنگی را ضرورتی انکارناپذیر برای تغییر نگرش و دیدگاههای مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی در جمع اصحاب قلم گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم در بخش معیشت با مشکلاتی مواجه هستند. اما در کنار این بحث ها، بحث های فرهنگی نیز مطرح است که ما قبول داریم در این بخش غفلت شده است که سعی ما بر آن است جبران کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر اصل مشکل کشور ما مسائل توسعه فرهنگی است که زیربنای بسیاری از بخشها بخصوص بخش اقتصادی است. اما چون کشور ما در حال حاصر به حد کافی در بخش مسائل فرهنگی توسعه نیافته ولی ما می توانیم با برگزاری جلسات فرهنگی بحث های فرهنگی شهرستان بناب را گسترش داده و اجرا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: رسانه مکتوب تاثیر زیادی در توسعه فرهنگی شهرستانها دارد لذا به راه اندازی و فعالسازی رسانه مکتوب در شهرستان بناب تاکید کرد تا از این طریق بتوان در تغییر نگرش و دیدگاههای مردم گام مهمی برداشت.

وی در پایان به برگزاری جشنواره ها و نمایشگاههای آثار هنرمندان و نویسندگان شهرستان بناب به صورت سالیانه تاکید کرد تا از این طریق نویسندگان و هنرمندان بتوانند آثار خود را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام / رقیه فتحی