توقیف خودروهای شوتی در “بناب”/ دستگیری دو نفر متهم
توقیف خودروهای شوتی در “بناب”/ دستگیری دو نفر متهم
فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال و توقیف 2 دستگاه خودروی شوتی در شهرستان بناب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سردار”حسین عبدی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودروهای عبوری ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان بناب در محور های مواصلاتی به یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی بعمل آمده از خودروهای توقیف شده تعداد ۱۳۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، ۴ هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه و ۱۹۳ دستگاه تجهیزات الکترونیکی خارجی قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله ۴ میلیارد ریال برآورد شده، افزود:در این زمینه ۲ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با انواع قاچاق، از شهروندان درخواست کرد:گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در جهت افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اعلام کنند.

 انتهای پیام/