تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی کاری بانک ملت شعبه مرکزی بناب / راه اندازی باجه عصر برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان  / صرف بیش از 80 درصد از اعتبارات جذب شده برای پرداخت تسهیلات
تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی کاری بانک ملت شعبه مرکزی بناب / راه اندازی باجه عصر برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان  / صرف بیش از 80 درصد از اعتبارات جذب شده برای پرداخت تسهیلات
رئیس بانک ملت شعبه مرکزی بناب گفت: تکریم ارباب رجوع مهم ترین مومضوع در این شعبه می باشد و در همین خصوص به پرسنل و کارکنان بانک این موضوع را گوشزد کرده ایم.

 جواد پور محمد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از اقدامات بسیار خوب این شعبه برای رضایتمندی مشتریان و همچنین صنعتگران و تولیدکنندگان خبر داد و گفت: برای اولین بار سیستم LC (اعتبارات اسنادی) در بناب در این شعبه ر اه اندازی شده تا تولید کنندگان و صنعتگران بتوانند کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

رئیس بانک ملت شعبه مرکزی بناب از راه اندازی باجه عصر در راستای افزایش خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: این باجه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر فعال بوده و مردم می توانند خدمات خود را انجام بدهند.

وی از واگذاری ضمانت نامه به واحدهای تولیدی شهرستان بناب طی سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان را در راستا یرونق اقتصادی و رفع موانع را به شرکتهای تولیدی پرداخت کرده ایم.

رئیس بانک ملت شعبه مرکزی بناب از صدور کارت های اعتباری برای کارکنان دولت و بخش های خصوصی خبر داد و گفت: این کارتها برای فرهنگیان، کادر درمان و عموم مردم صادر می شود و آنها می توانند با افتتاح حساب از خدمات کارتهای اعتباری بهره مند شوند.

پور محمد با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد از اعتبارات برای پرداخت تسهیلات خبر داد و گفت: در این شعبه ماهانه 150 الی 200 مورد وام در اشکال مختلف به متقاضیان پرداخت می شود.

وی تکریم ارباب رجوع را مهم ترین اولویت کاری پرسنل بانک ملت بناب را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: در راستای افزایش خدمات و جلوگیری از ازدحام تمامی باجه های این بانک فعال بوده و به سرعت جواب مشتریان را می دهند. که همین کار باعث شده اعتماد مردم به این بانگ ک بیشتر از گذشته شود و شاهد افزایش سپرده گذاری در این شعبه باشیم.

رئیس بانک ملت شعبه مرکزی بناب در پایان یادآور شد بارها و بارها به پرسنل خود بر تکریم ارباب رجوع تاکید داشته ایم و اگر شاهد تخلف و یا موارد دیگری باشیم با همکاران و پرسنل خود برخورد قانونی خواهیم داشت.

انتهای پیام / رقیه فتحی