تکمیل و احداث ۱۷ پروژه آموزشی خیرساز در بناب/قدردان خیرین مدرسه ساز هستیم
تکمیل و احداث ۱۷ پروژه آموزشی خیرساز در بناب/قدردان خیرین مدرسه ساز هستیم
عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه در بناب گفت: مجموعا 17 پروژه آموزشی در شهرستان بهره برداری شده و یا در حال بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ناصر بزاز بنابی صبح امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه در شهرستان بناب در حضور مسئولان استانی و شهرستانی از ۱۷ پروژه بهره برداری شده و یا در حال بهره برداری در شهرستان خبر داد و گفت: مدرسه اندرزگو، قره زکی، قره چپق، دهخدا و چهار مدرسه خیر ساز توسط خانم نجفی، مدرسه ای در زاوشت، مرکز فیزیوتراپی مدرسه باغچه بان و سالن هنرستان خیرساز نیکان از جمله پروژه هایی هستند که به بهره برداری رسیده یا در دست احداث می باشند.

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیرانی که در راستای احداث نوسازی و بازسازی مدارس فعالیت دارند، گفت: خوشحالم که در شهرستان بناب چنین افرادی به فکر دانش آموزان و آینده این شهرستان و کشور هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیر مدرسه ساز  آقای روشنایی فر گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از مدرسه مصطفی روشنایی فر در محله دیزج هستیم و انشالله در آینده ۳ مدرسه دیگر با نام های رضا روشنایی فر، راضیه روشنایی فر و حسن روشنایی فر در شهرستان بناب احداث و بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ ندا خانی