تک سرنشینی از علل مهم ترافیک سرسام آور در بناب
تک سرنشینی از علل مهم ترافیک سرسام آور در بناب
رئیس پلیس راهور بناب پدیده تک سرنشینی را از علل مهم ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر بناب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،  فریبرز فریدکریمی صبح امروز در جلسه تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان بناب استفاده بیش از اندازه از وسایل نقلیه به صورت تک سرنشین را یکی از عوامل مهم ترافیک شهری بناب عنوان کرد و گفت: متاسفانه با وجود تعداد خیابانهای کم و باریک در شهرستان بناب تعداد سواری های تک سرنشین در این شهرستان به شدت زیاد است.

رئیس پلیس راهور شهرستان بناب بازنگری دقیق به حل مشکلات خیابان ها و معابر شهری بناب در راستای کاهش ترافیک را مهم عنوان کرد و گفت:  تمامی نهادهای مربوط به حل این مسئله از جمله شهرداری و سایر سازمان ها می بایست در این اقدام مهم مشارکت داشته باشند.

فرید کریمی از عدم اقدامات فرهنگی در راستای کاهش ترافیک شهری بناب ابراز گلایه مندی کرد و گفت: متاسفانه در شهرستان بناب در راستای فرهنگ سازی در همکاری و تعامل با پلیس برای کاهش ترافیک درون شهری اقدامات بسیار کمی انجام شده است و نیازمند مشارکت بیشتر مسئولان مربوطه است.

وی افزود: عموم شهروندان حل مشکلات ترافیکی را بر عهده شهرداری و پلیس می دانند و این در صورتی است که مردم و سایر ارگان ها نیز می بایست از طرق مختلف همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور شهرستان بناب در پایان با تأکید بر اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی به عنوان الگوی ترافیکی و رانندگی محسوب می شوند، گفت: اگر راننده تاکسی و اتوبوس کمربند ایمنی خود را نبندد و سایر قوانین و راهنمایی رانندگی را رعایت نکند قطعاً شاهد تخلفات بیشتر از سایر اقشار مردم خواهیم بود چرا که این افراد خود الگوی جامعه هستند.

انتهای پیام/ ندا خانی