تک صدایی در ارگانهای دولتی جایی ندارد / تصمیمات و اقدامات مسئولان باید حساب شده باشد / ضرورت توجه به کار تیمی و گروهی
تک صدایی در ارگانهای دولتی جایی ندارد / تصمیمات و اقدامات مسئولان باید حساب شده باشد / ضرورت توجه به کار تیمی و گروهی
رئیس دادگستری شهرستان بناب در جلسه تحلیف و آغاز به کار شوراهای دوره ششم شهر خوشه مهر گفت: تک صدایی در ارگانهای دولتی جایی ندارد و تصمیمات و اقدامات مسئولان باید حساب شده باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سعید قاسمی وند صبح امروز در جلسه تحلیف و آغاز به کار شوراهای دوره ششم شهر خوشه مهر گفت: بر حسب وظیفه قانونی که به بنده محول شده و بر حسب اقتضای شغلی و بر حسب آگاهی که از امورات دارم از فرماندار محترم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات به خاطر زحمات زیاد آنان تشکر می کنم و به اعضای دوره ششم شوراهای بناب از صمیم قلب آرزوی پیروزی و سلامتی بیش از پیش دارم.

رئیس دادگستری شهرستان بناب گفت: هر حرکت و هر اقدامی که از سوی شما بزرگواران انجام بگیرد باید مخاطبانتان مردم باشند چرا که یک صدایی به هیچ وجه مفهوم و خریداری در میان تمامی مراجع ندارد هر چقدر به صورت گروهی و جمعی پیش برویم مطمئناً تا آن حد به جلو خواهیم رفت.

وی اظهار داشت: در قبل نگاه ما به صورت روستایی و بخشی بود ولی الان از محدوده روستا خارج شده و به صورت شهری به مسائل نگاه می کنیم بنابراین باید به صورت یک شورای نوپا به مجموعه نگاه کنیم و مدیریت آن را بر عهده بگیریم بنابراین تصمیمات و اقدامات مسئولان باید حساب شده باشد که مبادا خللی به این شورای نوپا وارد شود و تلاش کنیم آن را به ثبات برسانیم.

علی رضا قاسمی وند در پایان افزود: الان مردم از شوراهای خوشه مهر به عنوان شوراهای شهر انتظار دارند بنابراین فراتر و گسترده تر باید عمل کنند برای اینکه صرفاً اراده جمعی می تواند تمامی مشکلات و موانع سر راه و به تنش ها غلبه کند.

انتهای پیام / رقیه فتحی