جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی شرقی بناب / ضرورت توجه مردم و مسئولان بناب به شعار سال
جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی شرقی بناب / ضرورت توجه مردم و مسئولان بناب به شعار سال
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از جذب 200 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کنارگذر شرقی بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا باقری بنابی ظهر امروز در اولین نشست خبری خود در سال جاری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امسال از طرف مقام معظم رهبری شعار سال به نام “سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین “نام گذاری شده است و هر شخصی در هر پست و سمتی می بایست به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه مهم و خطیر رسانه‌ها در تبیین و گسترش شعار سال اظهار داشت :اصحاب رسانه می بایست با اولویت قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری از مسئولان شهرستان، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع شعار سال را مورد مطالبه قرار بدهند.

وی افزود: با توجه به شعار سال تمامی مسئولان و صاحبان صنایع و دانشگاهیان و مردم می بایست برای سال جدید و ایجاد اشتغال به موضوع دانش بنیان توجه ویژه ای داشته باشند که قطعاً می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

شیخ رضا باقری بنابی در تشریح برنامه‌های خود در سال جاری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما پیشبرد پروژه های مهم از جمله پروژه بزرگ کنارگذر شرقی می باشد که خوشبختانه توانستیم برای پیشبرد این پروژه بزرگ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه جذب کنیم.

باقری بنابی افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری موضوع آب شرب شهرستان بناب می باشد که در همین راستا حقابه شهرستان بناب را از سد علویان به ۲۵۰۰ متر مکعب افزایش داده‌ایم و روند اجرایی آن آغاز شده است.

شیخ رضا باقری بنابی اتصال مرکز استان آذربایجان شرقی به جنوب استان از طریق خط ریل برقی را مهم عنوان کرد و گفت: درصدد آن هستیم تا بتوانیم با پیگیری ها و مطالباتی که انجام خواهیم داد قطار برقی حد فاصل تبریز تا شهرستان بناب را راه اندازی کنیم تا مرکز استان به جنوب استان از طریق قطار برقی متصل شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرک ولیعصر (عج) بناب گفت: طی سالیان اخیر برای رشد و پیشرفت این منطقه اقدامات خوبی از قبیل فاضلاب، آب شرب، احداث پاسگاه و غیره انجام شده است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا علاوه بر حل مشکلات مسکن مهر در این شهرک خدمات بیشتری را روانه آن کرده تا شاهد رشد بیشتر جمعیت و کیفیت زندگی در این منطقه باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان درخصوص وضعیت دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق  گفت: قطعاً دریاچه ارومیه و منابع طبیعی اطراف آن خط قرمز ما بوده و برای حفظ این منابع طبیعی مهم پیگیری‌های بیشتری را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ ندا خانی