جذب ۲۴ میلیارد اعتبار از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان/ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه و تکمیل طرح های ورزشی
جذب ۲۴ میلیارد اعتبار از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان/ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه و تکمیل طرح های ورزشی
بخشدار بناب گفت: طی سال جاری شهرستان بناب توانست ۲۴ میلیارد اعتبار از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را جذب کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، میرغفار شریف‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان بناب اظهار داشت: از بدو شروع فعالیت خود در سمت بخشداری شهرستان بناب به صورت روتین از روستاهای شهرستان بناب بازدید کرده و طی جلسات متعدد با حضور روسای ادارات مشکلات دهیاران و روستاهای شهرستان بیان شده است و ما تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات ساکنین روستاها انجام خواهیم داد.

بخشدار شهرستان بناب حل مشکل آب کشاورزی شهرستان را ضروری عنوان کرد و گفت: طی جلسات، مشکلات آب کشاورزی بناب چندان در راس مباحث قرار نگرفته است و به دلیل کاهش منابع آب به مرور حساس بودن این مسئله کاملا احساس می شود، به همین دلیل بر اجرای طرح اصلاح الگوی کشت تاکید ویژه‌ای داریم.

وی شهرستان بناب را یکی از شهرستان های موفق در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی دانست و گفت: طی سال جاری شهرستان بناب توانست ۲۴ میلیارد اعتبار از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان را جذب کند.

شریف زاده با بیان اینکه بناب شهری صنعتی بوده و بحث خشکبار گلخانه‌ای برای امورات شهرستان مهم است، گفت: در حال حاضر شهرک گلخانه ای بناب نیازمند اعتبارات و تسهیلات ویژه ای است که باید مسئولان رده بالای شهرستان برای جذب اعتبارات آن نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزش شهرستان بناب پایین است، گفت: در بحث ورزش نباید تمام انتظارات را از بخش دولتی داشته باشیم چرا که می توانیم از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه توسعه و تکمیل طرح های ورزشی استفاده کنیم.

وی در پایان خواستار حمایت از دهیاران شهرستان و رسیدگی به وضعیت استخدام آنان که در هاله‌ای از ابهام مانده است، شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی