جذب ۴ پزشک عمومی در بیمارستان های بناب/ انجام عمل های سطح بالا در بیمارستان امام خمینی بناب هم تراز با بیمارستان های کشور
جذب ۴ پزشک عمومی در بیمارستان های بناب/ انجام عمل های سطح بالا در بیمارستان امام خمینی بناب هم تراز با بیمارستان های کشور
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از جذب ۴ پزشک عمومی در بیمارستان های بناب خبر داد و گفت: قطعاً با حضور این پزشکان در اورژانس های بیمارستان بناب به صورت ۲۴ ساعته کمبود پزشک نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضائی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: نقش رسانه ها در حل مشکلات و نواقص بسیار مهم و موثر است که قطعاً از این ظرفیت مهم برای ارتقای کیفی حوزه درمانی بناب استفاده خواهیم کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به کسب موفقیت بیمارستان امام خمینی (ره) بناب و قرار گرفتن در بین ۵ بیمارستان برتر استان گفت: بیمارستان امام خمینی ره بناب شایسته کسب این مقام بوده و از لحاظ معیارهای اعتبار بخشی، سایر مشخصات اصولی پزشکی، نجات جان بیماران و انجام عمل های تخصصی به شایستگی این مقام را به دست آورده است.

وی افزود: در بیمارستان امام خمینی بناب جراحی های بسیار مهم و سطح بالایی انجام می‌شود که نمونه‌ای از این عمل های جراحی را تنها می توان در مراکز درمانی بزرگ مانند تهران و مشهد مشاهده کرد و این قطعا موجب افتخار و سربلندی حوزه درمان بناب می باشد.

دکتر وحید رضایی با اشاره به برخی از نواقص و کمبود ها در بیمارستانهای بناب گفت: برخی از نواقص و  رفتارهای غیر حرفه ای کادر بیمارستان های بناب وجود دارد که با کمک روسای بیمارستان به دنبال رفع این نواقص و برخوردارها هستیم اما در باطن بیمارستانهای بناب بالاتر از ظرفیت و پتانسیل خود به مردم خدمات می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که تعداد زیادی از بیماران به سایر شهرها و استان مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در پایان از جذب ۴ پزشک عمومی برای بیمارستان امام خمینی و شهدای بناب خبر داد و گفت: مردم فهیم بناب مطمئن باشند که پزشکان عمومی در اورژانس‌های این بیمارستان مستقر خواهند شد و قطعاً طی ۲۴ساعت شبانه روز مشکل کمبود پزشک عمومی در اورژانس های بناب نخواهیم داشت.

 انتهای پیام/ داود زیبائی