جشن بزرگ روز کارگر در گروه صنعتی اطهر جواد ایرانیان برگزار شد + تصاویر
جشن بزرگ روز کارگر در گروه صنعتی اطهر جواد ایرانیان برگزار شد + تصاویر
عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان بناب و عجبشیر جشن بزرگ روز کارگر در مجموعه گروه صنعتی اطهر جواد ایرانیان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر جشن بزرگی با عنوان جشن روز کارگر با حضور شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بناب و سایر مسئولان شهرستان بناب و عجبشیر در مجموعه گروه صنعتی اطهر بافت برگزار شد.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر بافت در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و همچنین روز کار و کارگر اظهار داشت: تمامی پرسنلی که در مجموعه گروه صنعتی اطهر در حال فعالیت هستند جزو سهامداران این مجموعه محسوب می شوند و به نوعی صاحبان این کارخانه هستند.

جواد فشنگچی با اشاره به رضایتمندی بالای کارگران در مجموعه گروه صنعتی اطهر اظهار داشت: میانگین رضایت کارگران این مجموعه بالای ۹۰ درصد می‌باشد و این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته میزان رضایت کارگران از کارفرمای خود ۵۰ تا ۶۰ درصد می باشد.

وی با اشاره به چشم انداز و اشتغال آفرینی گروه صنعتی اتحاد در آینده نزدیک اظهار داشت: در این گروه صنعتی صدها نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند و قطعاً ما به دنبال افزایش اشتغال زایی برای جوانان منطقه هستیم.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در پایان با تاکید بر اینکه کشورمان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در جهت توسعه اشتغال و تولید می باشد، گفت: این ظرفیت نیازمند مدیریت و تعامل و همفکری بیشتر مسئولان با تولیدکنندگان می باشد که امیدواریم در این دولت شاهد رشد چشمگیر تولید و اشتغال باشیم.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم به قید قرعه کشی به ۱۵ نفر از حاضرین در این مراسم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جزیره زیبای کیش اهدا گردید.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ ندا خانی