جلسه استیضاح شهرداربناب برگزارشد/ابقا شدن تیزپازنیاری با ۴رای مخالف استیضاح از طرف شورای شهربناب
جلسه استیضاح شهرداربناب برگزارشد/ابقا شدن تیزپازنیاری با ۴رای مخالف استیضاح از طرف شورای شهربناب
محبوب تیزپاز نیاری شهردار بناب با چهار رای مخالف استیضاح و۳ رای موافق استیضاح شهردار بناب باقی ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،تیزپاز نیاری شهردار بناب گفت: تفویض اختیار امری کاملا طبیعی است و بنده نیز با توجه به حجم بالای کار در مجموعه شهرداری این کار را انجام داده ام و اینکه شورا با این کار مخالفت می کند جای تعجب دارد/ مهندس کیانپور معاونت عمرانی با حفظ سمت و بر حسب تجربه معاونت توسعه را به ایشان واگذار کردیم و قطعا برای معاونت عمرانی فرد مورد نظر را در زمان مشخص اعلام خواهیم کرد.

عباس ممقانی: در خصوص تفویض اختیار انجام گرفته معاونت توسعه منابع انسانی مخالف هستم/ افزایش معاونت ها که اخیرا معاونت اقتصادی نیز اضافه شده است برای شهرداری بناب غیر منطقی است/ انجام معاونت های توسعه منابع و عمرانی فشار بالایی را برای یک نفر ایجاد می کند./ انتخاب معاونت ها باید بر حسب چارت قوانین شورا انجام شود که پست های مختلفی در این چارت مشخص شده است و انتخاب معاونت جدید خارج از چارت دردسرساز خواهد بود.

شهرداربناب: طرح معاونت اقتصادی که آقای سیاوش هوشمند را برای آن انتخاب کرده ایم با هدف افزایش همدلی و انگیزه است، شهرداری می بایست در حوزه اقتصادی پیشرفت کند و با این کار استعدادهای پرسنل شهرداری شکوفا خواهد شد.انجام تمام کارها توسط شهردار سخت و زمان بر خواهد بود و بنده را از کارها و پروژه های بزرگ عقب خواهد انداخت./طرح تفویض اختیار تا سقف ۲۰ میلیون تومان تایید شد.

صحرایی رئیس شورای شهر؛
شهرداری به سازمان تامین اجتماعی بدهی هایی طی سالیان گذشته دارد که این مبالغ باید تسویه حساب شوند. این بدهی طی سالیان دردسرهای زیادی را برای شهرداری به وجود آورده است.

شهردار: تامین اجتماعی اجازه ندارد اموال و املاک شهرداری را تصرف کند و این سازمان قوانین خاص خود را دارد و نمی تواند ملاک برای تصرف باشد.

شهرداری اقساط خود به تامین اجتماعی را پرداخت کرده و ادامه اقساط را نیز پرداخت خواهیم کرد و در حوزه تمامی احکام به نفع شهرداری صادر شد.

صحرایی: تمام مزایده های شهرداری رسمی و حضوری انجام انجام خواهد شد و اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود

محسن رحیمیان:اعضای مخالف استیضاح خود را جای ما بگذارند/ شورا وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را دارد/ شخصیت آقای شهردار دفعه قبل دیده شد و ایشان به من تهمت در خصوص منافع سیاسی و شخصی زدند/ تهمت و افترا ایشان بجای پاسخ به سوالات عجیب بود و ناراحتی سوال کنندگان را به همراه داشت.

رحیمیان در ادامه افزود:به ایشان گفتیم که استفاده از راننده استیجاری اشتباه است و باید از نیروهای رسمی در پست های مهم استفاده کرد./ بیش از ۲۴ سال سابقه کار در شورا و شهرداری را دارم و تمام قوانین را مطلع هستم./ آقای تیزپاز حوصله کارهای عمرانی و پاسخ گویی را ندارد/ با این روند پیشرفتی در حوزه شهری نخواهیم داشت/ با عنایت خدا عملکرد خوبی در دوران شهردار بودن خود در بناب دارم و پروژهای زیادی مثل خیابان سازی و فاضلاب دارم و این وضعیت را مناسب نمی بینم.

وحید خیرالهی:ادبیات دفعه قبل آقای تیزپاز غیر قابل قبول بود/ شهردار موظف است مطالبات شورا که نمایندگان مردم است را جواب بدهد. ما از حق مردم دفاع می کنیم فقط همین/ بحث ورود زباله های شهر میاندوآب در بناب برای بنده نیز عجیب بود، ما خود قبل دنبال انتقال زباله به این شهر بودیم الان کار برعکس شد./ این کار توهین به درک و شعور مردم بناب بود، از عملکرد محبوب تیزپاز راضی نیستم.

صحرایی مخالف استیضاح شهردار: در خصوص انتقال زباله از میاندوآب به بناب ۲ خودرو این شهر در بناب تصرف شدند و با پادر میانی مسئولان اجازه آزاد سازی را دادیم و همه اعضای شورا با خبر هستند./ هیچ قراردادی در این خصوص با این شهر منعقد نشده است و همه این ها اخبار کذب هستند/ به عنوان عضو شورای اسلامی شهر بناب اجازه نمی دهیم کسی بدون مدرک اخبار جعلی از شهرداری منتشر کند/ کار حذف کندروی کمربندی بعثت با اصول و کارشناسی دقیق انجام شده و قطع درخت نداشتیم و درختان به محل قره قشون جنب کارخانه لاله بناب منتقل شده و همه مجدد رویش کرده اند/ از اصحاب رسانه دلخور هستم که واقعیت را منتشر نکرده اند که عده ای بر خلاف واقعیت های تخصصی شورا و شهرداری مطالب را مطرح کنند.

شهردار تمام تعرفه ها رو بر حسب قوانین شورا و استانداری انجام داده است و اگر کسی مدارکی دارد به مراجع قضایی تحویل بدهد./ هر عضو شورای اجازه رای دارند و اگر مصوبه و قانونی تایید همه اعضای شورا مثل خانواده می بایست تمکین کنند.

پاساژ الغدیر افتخار اقتصادی شهرداری بناب است/ اگر در هر خصوصی مدارکی مبنی بر تخلف در این مجتمع تجاری دارد ارائه کند/ از عملکرد محبوب تیزپاز شهردار بناب کاملا راضی هستم و تا آخر از خدمات وی حمایت خواهم کرد.

جواد نظام پرست: از گذشته هیچگاه درس نگرفتیم، چندین بار برکناری شهردار و انتخاب سرپرست داشتیم/ این کار تنها به ضرر شهرداری است و پیمانکاران به شهرداری اعتماد نخواهد.

محبوب تیزپاز نیاری شهردار بناب: این طرح سوال و اعتماد مجدد وظیفه شهرداری را دوچندان کرد/ روز اول ۷ موافق داشتم و الان ۴ نفر موافق هستند و نشان می دهد باید بیشتر تلاش کنیم/ از عملکرد خود کاملا راضی هستم/ پروژه های زیر ساختی خوبی مثل گلخانه و کارگاه قطعات بتنی انجام دادیم/ انشالله ۱۵ تیر خط اول کارگاه شن و ماسه شهرداری به بهره برداری خواهد رسید و بعد از آن خیلی زود خط دوم افتتاح خواهد شد.

گزارش تصویری:

 

 

انتهای پیام/عرفان حامدی روشتی