ظهر امروز جلسه توجیهی هیئت امنای پاساژ های شهرستان بناب با رئیس اتاق اصناف بناب با هدف آگاه سازی هر چه بیشتر از اسناد در خصوص واکسیناسیون هوشمند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز جلسه توجیهی با هدف آگاهی هرچه بیشتر اصناف و کسبه به خصوص بازاریان پاساژهای شهرستان بناب با حضور رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب و هیئت امنای پاساژ های بناب برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب در این دیدار با تاکید بر اینکه اصناف و کسبه می‌بایست قوانین اجرای واکسیناسیون هوشمند را انجام دهند متاسفانه با وجود چندین مطرح اطلاع رسانی از طریق رسانه ها در  موارد عده‌ای از اصناف از این طرح بی‌خبر هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب با تاکید بر اینکه توجه ویژه به واکسیناسیون هوشمند مانع تعطیلی مجدد بازار خواهد شد گفت: در این طرح اگر  هر سه دوز واکسن خود را تزریق و برگه آن را در دید عموم قرار ندهد در مرحله اول دستگاه کارتخوان آن به مدت ۱۵ روز جمع آوری و در نوبت دوم متخلف پلمپ خواهد شد.

وی افزود: تمامی اصناف و کسبه شهرستان بناب موظف هستند زمان تزریق واکسن کرونا برگه هوشمند را در مهلت مقرر خود به نمایش بگذارندو با ارباب رجوع از واکسیناسیون اسناد مطلع باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب در پایان نصب دوربین مخفی در هر سه را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: اولین مزیت نصب دوربین مخفی امنیت بیشتر اسناد در مواجهه با عوامل مختلف خواهد بود لازم به ذکر است در ادامه این دیدار تعدادی از اصناف و کسبه شهرستان بناب مشکلات و مطالبات خود از قبیل توجه بیشتر مسئولان به مطالبات و تکلیف صاحبان صنایع در ادارات و همچنین برخورد پلیس با اراذل و اوباش از مسئولان شهرستان مطالبه کردند.

 

گزارش تصویری/