جلسه ستاد کنکور شهرستان برگزار گردید
جلسه ستاد کنکور شهرستان برگزار گردید
با حضور معاون آموزش متوسطه استان جلسه ستاد کنکور شهرستان برگزار گردید.

به گزارش صدای بناب، جلسه ستاد کنکور شهرستان بناب با حضور عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، تاری زاده رئیس اداره آموزش متوسطه اداره کل استان، محمود پورلطفعلی سرپرست آموزش و پرورش بناب، ناصر صمدی انصار معاون آموزش متوسطه شهرستان به میزبانی دبیرستان پسرانه سما برگزار گردید.

در این جلسه که مدیران و مشاوران محترم دبیرستانهای دوره دوم متوسطه نیز حضور داشتند هدف بررسی وضعیت منطقه وبرنامه ریزی جهت ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم با توجه به پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده از سوی مدیران و مشاوران برگزار گردید.

اکرمی با ارائه راهکارهای عملی با بیانی ارزشمند و کاربردی موارد مهمی را در جهت تغییر نگرشها ، بهبود روشها ، استفاده از نتایج یافته های تحقیقاتی علمی بیان نمودند.

وی افزود: اگر هرسیستم به ویژه سیتم پیچیده آموزشی و تربیتی را به حال خود رها کنیم هم از نظر ساختاری و هم از نظر عملکردی افت خواهد کرد پس اصلی ترین و مهم ترین شاکله سیستم پویا ، وجود بازخوردهای به جا وارزشمند در آن است.

ایشان تاکید کردند که باید به دنبال علل مدرسه ای در ارتقا وبهبود کیفیت آموزشی باشیم و سهم خود را به عنوان یک مدیر در سیستم آموزشی ایفا کنیم یک مدیر هوشمند باید توانایی تشخیص تغییرات تدریجی را در سیستم داشته باشد وافت ورشد سیستم را تشخیص دهد وبه موقع وارد عمل شود.

محمود پورلطفعلی سرپرست آموزش و پرورش بناب نیز در این جلسه مهمترین برنامه آموزش و پرورش در سال آتی را ارتقاء نتایج امتحانات نهایی و کنکور سراسری عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، شهرستان بناب در دروس نهایی در بین مناطق برخوردار استان حائز رتبه ۲ شده است و در همین راستا نیز دبیرستان شاهد روشنایی قلم در بین مدارس شاهد در استان رتبه اول را دارا می‌باشد.

انتهای پیام/داودزیبائی