جلوگیری از مازوت سوزی نیروگاه نیاز اول رشد و توسعه شهرستان بناب
جلوگیری از مازوت سوزی نیروگاه نیاز اول رشد و توسعه شهرستان بناب
استاد دانشگاه شهرستان بناب در جلسه رشد و توسعه شهرستان بناب سلامت شهروندان را نیاز اولیه رشد و آبادانی شهرستان بناب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، اسماعیل نجد گرامی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی رشد و توسعه شهرستان بناب ضمن گلایه شدید از مازوت سوزی نیروگاه حرارتی سهند بناب گفت: توسعه و رشد شهرستان بناب بیش از هر چیز نیاز به محیط زیست این شهر بستگی دارد چرا که عقل سالم در تن سالم می باشد.

  وی افزود: متاسفانه در حال حاضر نیروگاه حرارتی سهند بناب از مازوت به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کند و این در حالی است که طبق قانون سوخت اول این نیروگاه گاز طبیعی می باشد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با وجود اینکه سوخت اصلی نیروگاه حرارتی تبریز مازوت است اما از گاز طبیعی استفاده می‌کند اما در شهرستان بناب به جای استفاده از گاز به عنوان سوخت اصلی از مازوت استفاده می‌شود که قطعاً سلامت شهروندان بنابی را به شدت به خطر می‌اندازد.

استاد دانشگاه بناب توجه بیشتر مسئولان به محیط زیست شهرستان را خواستار شد و گفت: از نماینده مردم و شورای اسلامی شهر انتظارات بیشتری می رود تا پیگیری کنند مازوت سوزی در این نیروگاه متوقف شود.

اسماعیل نجدگرامی در پایان همکاری همدلی و همفکری را نیاز اول رشد و توسعه عنوان کرد و گفت: ما زمانی می توانیم شاهد رشد و توسعه شهرستان بزرگ باشیم که همه دست به دست هم و به دور از جناح بندی و سیاسی بازی برای اهداف اصلی شهرستان تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/داودزیبائی