جمهوری اسلامی ایران یک حقیقت بی‌بدیل است/ جراحی اقتصادی نیاز جامعه امروز است/ حفاظت از نظام واجب عینی است/ ریختن پول نقد به جیب مردم عامل تورم خواهد بود
جمهوری اسلامی ایران یک حقیقت بی‌بدیل است/ جراحی اقتصادی نیاز جامعه امروز است/ حفاظت از نظام واجب عینی است/ ریختن پول نقد به جیب مردم عامل تورم خواهد بود
امام جمعه شهرستان در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: جراحی اقتصادی نیاز جامعه امروز است زیرا ریختن پول نقد به جیب مردم خود عامل تورم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های قبل از نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا یک حقیقت بی بدیل است، امانتی گران قیمت است که مولود خون دل هزاران شهید به خون خفته است و بر ماست که با جان و دل از این امانت نگهداری کنیم.

وی با بیان تاثیرات موثر فضای مجازی بر اذهان عمومی گفت: مبادا جنبه های دروغین خیرخواهی و شیطانی دشمنان در فضای مجازی در نظام و حکومت ما خلاء وارد کرده و ذهن مردم را نسبت به حکومت مسموم کنند.

امام جمعه بناب با تاکید بر گفته سردار عظیم‌الشأن که “جمهوری اسلامی حرم است اگر به این حرم آسیب وارد شود دیگر حرم ها نیز باقی نخواهند ماند” گفت:حفاظت از نظام واجب عینی است و ملت ایران همچون گذشته این برهه را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به تغییرات قیمت چند کالای محدود افزود: جراحی اقتصادی نیاز جامعه امروز است زیرا ریختن پول نقد به جیب مردم اشتباه محض است و نتایج مخربی بر جامعه خواهد گذاشت و خود عامل تورم خواهد بود.

خطیب نماز جمعه با اشاره به وجود آزادی بیان در حکومت مردم سالار ایران گفت :مردم ما می توانند حرف خود را بگویند و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را نسبت به مسئولان به جای آورند تا اشتباهات و تجربه های ناموفق دولت‌های قبل تکرار نشود.

انتهای پیام / ندا خانی