حرکت های چکشی در کاهش بی حجابی تاثیر ندارند/ حفظ عفاف و حجاب نیازمند وحدت همگانی
حرکت های چکشی در کاهش بی حجابی تاثیر ندارند/ حفظ عفاف و حجاب نیازمند وحدت همگانی
فرماندار بناب گفت: حفظ عفاف و حجاب به ریشه و دین ما برمی گردد و با حرکت ها و برخورد‌های چکشی نمی توان مانع گسترش بی عفافی و بی حجابی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب شهرستان بناب با بیان اینکه بحث حجاب از ارزش های مهم دینی ما محسوب می‌شود، گفت: به اعتقاد بنده نیازی به قانون و اجبار برای رعایت عفاف و حجاب وجود ندارد و همه باید با رعایت عفاف و حجاب به دین و ارزشهای اسلامی خودمان احترام بگذاریم.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه رعایت حجاب از طرف آقایان و بانوان وظیفه دینی و اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: قطعاً با برخورد های چکشی نمی توان با بی حجابی مقابله کرد و این پدیده اجتماعی به فرهنگ ما برمی‌گردد که قطعا ما کشوری متدین و اسلامی هستیم.

رضا لعلی با تاکید بر اینکه دشمنان با ناامید شدن از ضربه زدن از طریق تحریم ها و حمله نظامی به ایران ناامید شده اند،گفت: آنها امروز به فکر ضربه زدن به خانواده های ما هستند و در همین راستا بی حجابی را ترویج می دهند.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم برخی از خانواده ها در محل زندگی خود انواع سگ را نگهداری می کنند و این در حالی است که در اسلام تاکید شده این حیوان نجس و برای سلامتی انسان مضر میباشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه هر کس در هر پست و جایگاه می بایست در فرهنگ سازی عفاف و حجاب تلاش کند، گفت: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی در جامعه محسوب میشود و سرپرستان خانواده به خصوص پدران و مادران می بایست خود الگویی برای فرزندان و مانعی برای گسترش بی حجابی و بی عفافی در جامعه باشند.

انتهای پیام / داود زیبائی