حضور بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان بنابی در مدارس از ۱۴ فروردین / موافقت بیش از ۷۰ درصد از اولیای دانش‌آموزان برای آموزش حضوری
حضور بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان بنابی در مدارس از ۱۴ فروردین / موافقت بیش از ۷۰ درصد از اولیای دانش‌آموزان برای آموزش حضوری
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از حضور بیش از 96 درصد از دانش آموزان بنابی در مدارس از 14 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پورلطفعلی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب که با حضور فرماندار، شهردار و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شده بود، اظهار داشت: طبق آخرین نظرسنجی ها حدود ۷۵ درصد از دانش آموزان و خانواده های آنها مخالف آموزش غیر حضوری و مجازی هستند.

وی افزود: در دوران آموزش مجازی و غیرحضوری شاهد افزایش آسیب‌های روانی، اجتماعی و جسمانی بین دانش آموزان در سطح شهرستان بناب بودیم که این مسئله بسیار نگران کننده میباشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با تاکید بر اینکه طبق نظرسنجی ها بیش از ۷۰ درصد از اولیای دانش‌آموزان موافق حضوری شدن آموزش می باشند، اظهار داشت: طبق تاکید وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا تمامی معلمان و پرسنل مدارس ملزم به واکسیناسیون و دانش آموزان نیز به صورت اختیاری می توانند واکسیناسیون را انجام بدهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به حضور بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان شهرستان بناب در مدارس اظهار داشت: از ۱۴ فروردین تمام دانش آموزان در سطح شهرستان بناب در مدارس حضور پیدا کرده اند و حدود ۴ درصد همچنان غایب هستند که اکثر این دانش‌آموزان در مقطع دوازدهم می باشند.

وی افزود: میانگین حضور دانش آموزان در مدارس از ۱۴ فروردین در سطح استان آذربایجان شرقی حدود ۹۵ درصد اما در شهرستان بناب ۹۶/۵ دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در پایان همکاری و تعامل تمامی ارگانها با آموزش و پرورش در اجرای هر چه بهتر آموزش در سطح شهرستان را خواستار شد و گفت: از ارگانها مخصوصا شهرداری انتظار داریم در خصوص ۵ درصد عوارض مربوط به ماده ۱۶ را در اختیار آموزش و پرورش قرار بدهد تا در ارتقاء آموزش نقش آفرینی کرده باشد.

انتهای پیام/داود زیبائی