حضور فرماندار بناب در جمع ورزشکاران خانه کونگ فوتوآی بناب/ فتحی: از این رشته محبوب ورزشی حمایت کامل خواهیم کرد
حضور فرماندار بناب در جمع ورزشکاران خانه کونگ فوتوآی بناب/ فتحی: از این رشته محبوب ورزشی حمایت کامل خواهیم کرد
عصر امروز فرماندار بناب با حضور در خانه کونگ فو توآی ولایت شهرستان بناب ضمن دیدار با مدیریت و ورزشکاران از نزدیک مشکلات این رشته محبوب ورزشی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی عصر امروز با هدف بررسی مشکلات و مطالبات ورزشکاران رشته کونگ فو توآ با حضور در خانه کونگ فوتوآی ولایت شهرستان بناب از نزدیک با مدیریت و سایر ورزشکاران این رشته دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان بناب در این دیدار با اشاره به وجهه بسیار ورزشی و فرهنگی خانه کونگ فوتوآی ولایت بناب گفت: قبلا غیرحضوری تعاریف زیادی از این خانه ورزشی در بناب شنیده بودم اما امروز عمیقا متوجه شدم که این رشته بسیار زیبا و رزمی در بناب طرفداران بسیار زیادی از اقشار مختلف دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اینکه بنده با وجود اینکه ورزشکار نیستم اما روحیه ورزشی بالایی دارم، اظهار داشت: حضور بنده در جمع ورزشکاران رشته رزمی کونگ فو توآ بیش از هر چیز برای خودم هیجان انگیز است چرا که فکر نمی‌کردم چنین مجموعه ورزشی بزرگ و پر شور و نشاطی در بناب وجود داشته باشد!

وی با بیان اینکه همه می دانیم ورزش موجب جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود، گفت: از همه اقشار مردم شهرستان بناب به خصوص جوانان انتظار داریم بخشی از ساعت روزانه خود را به ورزش تخصیص بدهند.

وی خاطر نشان کرد:  قطعاً با کمک ورزش بسیاری از بیماری های جسمی و روحی از ما دور خواهد شد و با فکری آزاد می توانیم امورات روزمره خود را انجام داده و آینده بسیار بهتری را برای خود و خانواده بسازیم.

فرماندار شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه به عنوان مقام عالی دولت در این شهرستان با تمام پتانسیل از خانه کونگ فوتوآی شهرستان بناب حمایت خواهم کرد، گفت: ضمن تقدیر از تلاش های آقای راهدان عزیز الهوردیان مدیر و  استاد این مجموعه امیدوارم بتوانیم حمایت های بسیار بیشتری را از این رشته زیبای ورزشی داشته باشیم.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی