حضور معاون شهردار بناب در جمع اهالی فرهنگیان ۳ + تصاویر/ علی اصغری: مشکل اهالی خیابان دانش بزودی بررسی می شود
حضور معاون شهردار بناب در جمع اهالی فرهنگیان ۳ + تصاویر/ علی اصغری: مشکل اهالی خیابان دانش بزودی بررسی می شود
معاونت خدمات شهری شهرداری بناب با هدف پیگیری مشکلات اهای خیبانان دانش واقع در محله فرهنگیان 3 در این محل حاضر و با اهالی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پیرو اعتراضات گسترده اهالی محله دانش واقع در فرهنگیان ۳ و تماس تعدادی از اهالی این محل با رسانه مردمی صدای بناب، معاونت خدمات شهری شهرداری بناب به همراه این رسانه مردمی در جمع اهالی قرار گرفت و از نزدیک مشکلات و مطالبات آن ها را بررسی کرد.

به گفته اهالی دانش ۱ و ۲ چندی پیش شهرداری بناب در پی اعتراض یکی از اهالی مبنی بوی نامطبوع سطل زباله که نزدیک منزل وی گذاشته شده بود به یکباره سطل زباله را از آنجا جمع آوری کرده و سایر ساکنین دانش یک و دو جهت دفع زباله های منازل خود با مشکل مواجه شده اند.

اهالی دانش یک و دو بر این موضوع تاکید داشتند که سطل زبال همانند سایر کوچه های  محله دانش چندین سال در محل خود قرار داشت و شهرداری نباید به حرف یک خانواده سطل زباله یک کوچه حتی با تعداد خانوار کم را جابجا و یا حذف کند.

علیرضا علی اصغری معاونت خدمات شهری شهرداری بناب در دیدار با اهالی کوچه دانش یک و دو با بیان اینکه کلیه معابر فرهنگیان ۳ با فاصله های بسیار گم دارای سطل زباله می باشند، گفت: در محله دانش هر ۲۰ متر یک سطل زباله وجود دارد و در فاصله ۵۰ متری سطل زباله برداشته شده  سطل دیگر قرار دارد.

وی با بیان اینکه عدالت محوری از اهداف اصلی شهرداری بناب است، گفت: به هیچ عنوان برای ما خانواده های یک محله با یکدیگر فرقی ندارند و این سطل زباله به درخواست تعدادی  از اهالی همین کوچه برداشته شده است.

وی افزود: طی ۲ روز آینده و بررسی های انجام شده یا کل سطل های زباله محله دانش به دلیل نزدیک بودن با اسر سطل های زباله به فاصله کمتر از ۱۰۰ متر برداشته و یا سطل زباله دانش و یک و دو مجددا سرجای خود گذاشته خواهد شد.

معاونت شهرداری بناب در پایان گفت: همان طور که شهروندان از شهرداری انتظار خدمات رسانی مناسب را دارند شهرداری نیز انتظار دارد مردم عوارض شهرداری را به موقع پرداخت کنند تا از طریق همین درآمدها به آن ها خدمات رسانی شود.