حفظ مجموعه ۱۳۰۰ نفری پرسنل فولاد صنعت بناب اصلی ترین مسئولیت اجتماعی این مجتمع/ برنامه ریزی برای افزایش تولید فولاد/ شفاف سازی و صداقت اصلی ترین رسالت خبرنگاران
حفظ مجموعه ۱۳۰۰ نفری پرسنل فولاد صنعت بناب اصلی ترین مسئولیت اجتماعی این مجتمع/ برنامه ریزی برای افزایش تولید فولاد/ شفاف سازی و صداقت اصلی ترین رسالت خبرنگاران
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب حفظ و پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل این مجتمع را مهمترین مسئولیت اجتماعی فعلی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد کشانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بناب شفاف سازی به صداقت در نشر اخبار را یکی از مهمترین رسالت اصلی اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: اگر خبرنگاران به درستی به رسالت خود عمل کنند جامعه رو به رشد حرکت خواهد کرد و اگر غیر از این باشد قطعاً جامعه از اخبار نادرست متضرر خواهد گردید.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در تشریح وضعیت فولاد کشور گفت: در حال حاضر سالانه چیزی حدود ۲۷ میلیون تن فولاد در کشور تولید می‌شود که افق تولید فولاد سال ۱۴۰۵ چیزی حدود ۵۵ میلیون تن برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و موانع در حوزه صنعت فولاد گفت: با وجود قطعی برق و مشکلات صادرات و موانع ایجاد شده توانسته ایم به خوبی در حوزه تولید فولاد موثر واقع شده و بخشی از مازاد تولید خود را به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر کنیم.

وی یکی از مهمترین اهداف و برنامه های مجتمع فولاد صنعت بناب را تولید ۶۰۰ هزار تن ذوب در این مجتمع صنعتی و همچنین افزایش فولاد نورد در فولاد صنعت بناب عنوان کرد.

محمد کشانی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب در خصوص مشکلات تولید مواد اولیه فولاد در شمال غرب کشور و همچنین موازی کارکردن صنایع فولاد در شهرستان بناب و استان گفت: همانطور که مشخص است در ساخت‌های فولاد مشکلات بسیار زیادی داریم که نمونه‌ای از آن کمبود برق در این حوزه می باشد ولی دولت اخیرا به دنبال اکتشافات و تامین مواد اولیه برای حوزه فولاد می باشد.

عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰۰ نفر در مجتمع فولاد صنعت بناب مشغول به فعالیت هستند، گفت: یکی از مهمترین تعهدات اجتماعی ما حفظ این نیروها و پرداخت به موقع و دقیق حقوق و مزایای آنها می باشد.

محمد کشانی در خصوص مشکلات و بخشنامه های گذشته در خصوص توقف صادرات حوزه فولاد کشور گفت: در مقطعی به خاطر برخی از مشکلات و موانع نتوانستیم صادرات خوبی داشته باشیم و کشورهایی از جمله چین و روسیه با مبالغ پایین تر برخی از بازار ها را از ما گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه مجتمع فولاد صنعت بناب تعهد زیادی به موضوع آب و محیط زیست شهرستان بناب دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا همکاری بسیار خوبی با محیط زیست و امور آب داریم و بخشی از پروژه های خود را به دلیل کمبود آب از بناب به سایر استان ها انتقال دادیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از طرف مجتمع فولاد صنعت بناب تندیس و لوح تقدیر به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان تقدیم شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی