حفظ وحدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب ضرورت جامعه امروز است
حفظ وحدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب ضرورت جامعه امروز است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب مردم ایران در جامعه امروز حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان‌های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی است، اظهار کرد: ماندگارترین شیوه‌ای که می‌تواند عزت و ابهت مسلمانان را متجلی سازد توجه به اصل وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره سابقه فعالیت مختلف حزب موتلفه اسلامی افزود: در چندین دوره فعالیت این جمعیت که نقطه آغازین آن به سال ۴۲ برمی‌گردد، با محوریت روحانیت مبارز عملکرد بسیار ارزشمندی در جهت حفظ اعتقادات مردم، ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته است.

گفتنی است ،  وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حزب، گفت: این مجموعه گسترده‌ترین و با سابقه‌ترین جمعیت است که در ۳۰ استان کشور فعالیت‌های در خور توجهی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در همه اعصار راه و مسیر امام راحل دوام و قوام دارد، تاکید کرد: رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت‌های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.