حل معضل ترافیک شهرستان خارج از توان پلیس است/ میدان استاندارد، غیر استانداردترین مکان ترافیکی بناب
حل معضل ترافیک شهرستان خارج از توان پلیس است/ میدان استاندارد، غیر استانداردترین مکان ترافیکی بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: با توجه به برخی از دلایل از جمله نبود پارکینگ برای ساختمانهای خدمات رسان در بناب، حل معضل ترافیک شهری خارج از توان پلیس شهرستان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ رحمان عبدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر بابت محبت های مردم و مسئولان در هفته فراجا گفت: حفاظت از جان و مال مردم و ایجاد نظم و امنیت از مهمترین وظایف فراجا بوده و در همین راستا پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب تمام تلاش خود را جهت خدمات رسانی هرچه بهتر انجام می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خود حفاظتی و کنترل امورات توسط پرسنل و روسای ادارات را خواستار شد و گفت: اولین لایه حفاظتی ادارات می بایست توسط آن اداره انجام شود که انتظار داریم ادارات شهرستان بناب بحث خود حفاظتی را جدی بگیرند.

سرهنگ رحمان عبدی در ادامه با اشاره به موضوع اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: در این اغتشاشات شاهد بودیم که تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در صحنه حضور داشتند که نشان می دهد در بستر حوزه فرهنگی برای این گروه سنی کم کاری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران شهرستان بناب در اخبار منتشر شده شهرستان از موضوع ترافیک شهری بناب گلایه‌مند هستند، گفت: با تمام وجود این انتقادات را می‌پذیریم اما حل معضل ترافیک شهری بناب با توجه به برخی از دلایل از جمله نبود پارکینگ برای ساختمانهای خدمات رسان در بناب خارج از توان پلیس می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کنترل ترافیک شهری بناب نیروی انتظامی تلاش بسیار زیادی کرده و برنامه‌های خود را ارائه داده است که امیدوارم در ادامه بتوانیم با تعامل و همکاری هرچه بیشتر با سایر نهادها در کاهش ترافیک شهری بناب اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان صدور پروانه برای برخی از ساختمان ها و اصلاح معابر و ساختار هندسی شهری را مهم عنوان کرد و گفت: به طور مثال میدان استاندارد بناب، غیر استانداردترین مکان ترافیکی در این شهرستان محسوب می‌شود که می‌بایست برای اصلاح آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی