حمایت بهزیستی بناب از مددجویان کارآفرین با پرداخت تسهیلات اشتغال
حمایت بهزیستی بناب از مددجویان کارآفرین با پرداخت تسهیلات اشتغال
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در تشریح عملکرد این نهاد در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان گفت: قطعا حمایت از مددجویان کارآفرین از اولویت‌های اصلی بهزیستی بناب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمدرضا اعلائی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب با بیان اینکه بهزیستی بناب جهت اشتغال زایی افراد تحت پوشش خود اقدامات خوبی را انجام داده است گفت: در همین راستا همانند سال های قبل به مددجویانی که قصد خوداشتغالی دارند وام های خوبی پرداخت شده است.

وی افزود در همین راستا از ابتدای سال جاری ۱۵ نفر از مددجویان جهت اعتبارات اشتغالزایی به بانک مهر ایران/ ۲۳ نفر برای بانک تجارت/ ۲۱ نفر برای بانک توسعه تعاون /۲۰ نفر بانک کشاورزی/ ۴ نفر بانک‌صادرات و ۱۳ نفر به بانک رفاه کارگران جهت دریافت تسهیلات به این بانک ها معرفی شده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب با بیان اینکه کل اعتبارات ابلاغی جهت اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود گفت: از تعداد ۱۵۵ نفر معرفی شده  به بانکها جهت دریافت تسهیلات ۱۰۱ نفر توانستند تسهیلات مورد نیاز را جذب کنند.

محمدرضا اعلائی تصریح کرد: قطعا به دنبال این هستیم در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر برای وام های خود اشتغالی مددجویان بیشتری که عضو بهزیستی هستند را به بانک‌ها معرفی کنیم.

وی در پایان در خصوص ثبت تسهیلات خوداشتغالی برای افراد تحت پوشش بهزیستی در سامانه رصد گفت: از تعداد کل افراد که توانسته اند این وام را دریافت کنند۱۰۳ مورد در این سامانه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ داود زیبائی