خبرنگاران باید با آزادی بیان رسالت خود را انجام بدهند/ خبرنگار نباید به شخص و یا نهادی وابسته باشد
خبرنگاران باید با آزادی بیان رسالت خود را انجام بدهند/ خبرنگار نباید به شخص و یا نهادی وابسته باشد
فرماندار شهرستان بناب ضمن تاکید بر آزادی بیان برای اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت خبرنگاران می بایست به صورت مستقل فعالیت کرد و به شخص و یا نهادی وابسته نباشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه‌ها باید آزادی بیان داشته و در چارچوب قانون مطالبات و خواسته های مردم را بیان و آنها را پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه رسانه های داخلی با دقت و تمرکز بر اخبار و نشر صحیح و دقیق آنها می توانند بر  حل مشکلات بسیار موثر واقع شوند، گفت: علاوه بر این رسانه های داخلی می توانند اجازه ندهند که سایر رسانه های دشمنان بتواند تاثیری بر واقعیت‌ها در جامعه ما بگذارند.

رضا لعلی یکی از مهمترین اصول در خبرنگاری را نشر خبر صحیح و قاطع عنوان کرد و گفت: اگر خبر خوب و دقیق باشد می تواند مانع بروز مشکلات و گره گشای بسیاری از کمبودها باشد ولی اگر خبر نادرست و تنش‌زا باشد قطعاً تبعات سختی برای جامعه به وجود می آورد.

مقام عالی دولت در شهرستان ناب  صداقت در نشر اخبار را یکی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید به دور از از هرگونه تنش و جهت سیاسی مشکلات مردم را بیان و با کمک مسئولان برای حل مشکلات تلاش کنند.

فرماندار بناب در پایان مستقل بودن رسانه را مهمترین اصول و پایه این حرفه عنوان کرد و گفت: قطعاً خبرنگاری شغل نبوده و به عنوان وظیفه و رسالت محسوب شده و قطعا رسانه‌ای که به شخص و یا ارگانی وابسته نباشد می تواند در دل مردم جا پیدا کرده و در حل مشکلات شهرستان موثر واقع شود.

انتهای پیام / ندا خانی