خبرنگاران باید حق را بگویند و از حق دفاع کنند
خبرنگاران باید حق را بگویند و از حق دفاع کنند
امام جمعه شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار و مصادف شدن این روز با عاشورای حسینی گفت: خبرنگاران باید حق را گفته و از حق دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز اظهار داشت: مصادف شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی را به فال نیک باید گرفت چرا که خبرنگاران نیز به دنبال خدمت به مردم و اسلام هستند.

امام جمعه شهرستان بناب با تاکید بر اینکه خبرنگاران می بایست حق را گفته و از حق دفاع کنند اظهار داشت چشم امید مردم به خبرنگاران بوده و آنها می بایست پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان در راستای حل مشکلات کشور باشند.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به اینکه دشمنان با هر راه و روشی به دنبال ضربه وارد کردن به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: خبرنگاران در جبهه اول جنگ نرم قرار دارند و می بایست با قلم و گفتار خود توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی افزود: خبرنگاران در صدر امورات فرهنگی کشور قرار دارند و قطعاً با گفتار و قلم خود می توانند در گسترش فرهنگ کشور نقش آفرینی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه خبرنگاران می بایست بی طرفانه و به صورت کاملا مستقل فعالیت داشته باشند، گفت: پیگیری مشکلات مردم و کمک به رشد و آبادانی کشور از مهمترین رسالت های خبرنگاران محسوب می‌شود و آنها می بایست همواره از حق دفاع کرده و خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم منعکس کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی