خبرنگاران تحلیلگران زیرک جامعه هستند/ بهبود وضعیت معیشت کارکنان مجتمع از اهداف مهم ما است/بیش از ۸۰ درصد از نیروها بومی هستند/  فولاد صنعت بناب به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
خبرنگاران تحلیلگران زیرک جامعه هستند/ بهبود وضعیت معیشت کارکنان مجتمع از اهداف مهم ما است/بیش از ۸۰ درصد از نیروها بومی هستند/  فولاد صنعت بناب به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: هدف ما بهبود تولید و معیشت پرسنل مجتمع است و به هیچ گونه جریان سیاسی وابسته نیستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سورنا زمانیان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک این روز اظهار داشت: خبرنگاران در هر جوامعی نقشی بسیار مهم و تعیین کننده دارند و همانند قاضی بوده و تحلیلگر مسائل می باشند.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب با تاکید بر اینکه خبرنگاران از مظلوم‌ترین قشر هر جامعه محسوب می‌شوند گفت: یک خبرنگار اگر به هر شکلی خبری را بنویسد به نوعی مورد هجمه و فشار قرار خواهد گرفت و راضی کردن همه برای خبرنگاران غیر ممکن بوده و اکثراً از خبرنگاران انتظارات زیادی دارند که همین امر باعث شده خبرنگاران قشری زحمتکش و مظلومی باشند.

وی یکی از مهمترین برنامه های مجتمع فولاد صنعت بناب را حمایت از حوزه فرهنگی شهرستان اعلام کرد و گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تمام تلاش خود را خواهد کرد که موثر واقع شده و نقش خوبی را برای شهرستان‌بناب ایفا کند.

زمانیان تصریح کرد: خوشبختانه مدیران شرکت مجتمع فولاد صنعت بناب تصمیم گرفتند در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان از درآمدهای این کارخانه را در اختیار حوزه های مختلف شهرستان بناب قرار بدهند که امیدوارم بتوانیم در حوزه‌های مختلف این مبالغ را هزینه کنیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب بهبود وضعیت معیشت پرسنل شاغل در این واحد صنعتی را از اولویت برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: بیشتر پرسنل این مجتمع حقوقی کمتر از پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند که در نظر داریم در وضعیت تورم ایجاد شده در کشور با افزایش حقوق پرسنل  بتوانیم به آنها انگیز داده و به معیشت آنها کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد از نیروهای مجتمع فولاد صنعت بناب بومی هستند گفت: در جذب نیرو اولویت اول با جوانان شهرستان بناب و در صورت نبود نیروی بومی از شهرهای همجوار آن مانند ملکان، مراغه و عجبشیر نیرو جذب خواهیم کرد اما مجددا تاکید می کند که جذب نیرو تنها به شکل بومی و اولویت آن برای جوانان بناب می باشد.

سرنا زمانیان با تاکید بر این که مجتمع فولاد صنعت بناب به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست گفت: هدف این مجتمع تولید و اشتغال زایی رشد و توسعه شهرستان بناب در حوزه صنعت تحت فرامین مقام معظم رهبری و مقابله با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان می باشد و قطعاً هیچگونه دخالتی در سیاست نخواهیم داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با سرمایه گذاری های انجام شده در آینده مجتمع فولاد صنعت بناب رشد بسیار خوبی خواهد داشت گفت: متاسفانه عده‌ای از رشد مجتمع فولاد صنعت به شدت ناراحت هستند و مانع تراشی می‌کنند که امیدواریم همه بدانند رشد مجتمع فولاد صنعت به نفع شهرستان و منطقه خواهد بود.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی