خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار نفر در ماه در اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی ره بناب
خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار نفر در ماه در اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی ره بناب
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در تشریح بهره برداری از چندین پروژه درمانی شهرستان بناب گفت: خوشبختانه امروز بیش از ۸ هزار نفر در ماه در اورژانس و درمانگاه تخصصی این بیمارستان از خدمات ما استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح چندین پروژه درمانی شهرستان بناب اظهار داشت: کادر درمان در شهرستان بناب به خوبی توانستند در ایام سخت کرونایی به مردم خدمت کنند و در حالیکه سایر بیمارستان های استان با مشکل مواجه بودند اما ما به خوبی توانستیم مدیریت کرونایی داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه در حال حاضر ماهانه بیش از ۳ هزار نفر در درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس و بیش از ۵ هزار نفر در اورژانس بیمارستان امام خمینی ره خدمات دریافت می‌کنند، گفت: با خدمات گسترده توانستیم بیش از ۵۰ درصد از اعزام بیماران خود به سایر بیمارستان‌های استان را کاهش دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در تشریح افتتاح پروژه های درمانی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر گفت: خوشبختانه دستگاه ام آر آی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، بخش دیالیز ۲۰ تخته خوابه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی ره، مسیر اورژانس جداگانه این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، آسانسور درمانگاه شیخ الرئیس با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال و همچنین نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاح شده در این ایام میباشند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مردم و مسئولان شهرستان برای بهبود وضعیت درمانی شهرستان بناب گفت : جا دارد در پایان از همه پرسنل زحمتکش بیمارستانها و پزشکان و کادر درمان که از صمیم قلب به مردم خدمت می کنند تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/داودزیبائی