خریداری بیش از ۵ هزار جلد کتاب به ارزش یک میلیارد ریال برای کتابخانه‌های بناب
خریداری بیش از ۵ هزار جلد کتاب به ارزش یک میلیارد ریال برای کتابخانه‌های بناب
رئیس کتابخانه عمومی شهرستان بناب از خرید بیش از پنج هزار جلد کتاب در حوزه های مختلف برای سنین مختلف به ارزش یک میلیارد ریال برای کتابخانه‌های شهر بناب خبر داد

علی قانع صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در تشریح این خبر گفت: به همت مجتمع فولاد صنعت بناب بیش از ۵ هزار جلد کتاب به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال خریداری و در اختیار کتابخانه‌های شهر بناب قرار داده شد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب  با بیان اینکه کتاب های خریداری شده در حوزه های مختلف و سنین مختلف می باشد گفت: سعی کردیم در خرید کتاب بیشتر برای سنین کودکان و نوجوانان توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: کتاب های خریداری شده  بین کتابخانه های کوثر و شهید مدرس شهر بناب توزیع شده تا علاقه مندان به کتاب بتوانند به راحتی از کتاب‌های خریداری شده استفاده کنند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همکاری مجتمع فولاد صنعت بناب در راستای توسعه کتاب و کتابخانه شهرستان بناب گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب ۳ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی برای توسعه کتابخانه های شهر بناب در نظر گرفته است.

علی قانع خاطر خاطر نشان کرد: از مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید کتاب‌های مورد نیاز و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر برای تجهیزاتی از نظیر قفسه، میز، صندلی و غیره برای کتابخانه های شهری در نظر گرفته شده است.

وی در پایان ضمن دعوت مردم به کتاب و کتابخوانی گفت: همشهریان گرامی می توانند با عضویت در کتابخانه های شهرستان بناب از کتاب‌های خریداری شده استفاده کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبایی