خریداری و تحویل ویلچر مورد نیاز برای پسر بچه دارای معلولیت بنابی+تصاویر
خریداری و تحویل ویلچر مورد نیاز برای پسر بچه دارای معلولیت بنابی+تصاویر
به همت خیر نیک اندیش بنابی یک عدد ویلچر به همراه سرویس دستشویی برای افراد دارای معلولیت خریداری و توسط پایگاه خبری صدای بناب به پسر بچه دارای معلولیت بنابی تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب پیرو مراجعه مادر کودک دارای معلولیت بنابی به دفتر این رسانه  و درخواست جهت خرید یک عدد ویلچر، تعداد زیادی از خیرین محترم با این پایگاه خبری تماس گرفته و در نهایت خیر بزرگوار بنابی خرید یک عدد ویلچر و یک عدد دستشویی مخصوص افراد معلولیت را متقبل شد.

عصر امروز خیر بزرگوار بنابی به همراه تیم رسانه‌ای صدای بناب با مراجعه به بازار یک عدد ویلچر جدید و همچنین یک عدد سرویس دستشویی مخصوص افراد دارای معلولیت را خریداری و به مادر کودک دارای معلولیت تحویل داده شد.

خدا را شاکریم که توانستیم وسیله ای برای انجام این کار نیک شویم و از تمام مردم شریف بناب و به خصوص خیرین بزرگوار بنابی، وکسبه( فروش به قیمت خرید)  که جهت کمک به این فرزند دارای معلولیت بنابی اعلام آمادگی کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

نهایتاً از آقای زمزمی خیر بزرگوار بنابی که تمام هزینه های خرید ویلچر و سرویس دستشویی مخصوص افراد معلولیت را خریداری کرد تمام و تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم خداوند پاداش این کار نیک و بشر دوستانه را خود به این خیر بزرگوار بدهد.

در پایان جا دارد از مردم شریف بناب که همیشه به این رسانه مردمی اعتماد می‌کنند و در انجام کارهای خیر این رسانه را تنها نمی گذارند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم جواب این اعتماد بزرگ و با ارزش را در کارهایمان به آنها نشان بدهیم.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی مدیر مسئول پایگاه خبری صدای بناب