خرید ۴ دستگاه مکانیزه زباله با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال
خرید ۴ دستگاه مکانیزه زباله با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال
شهردار بناب علت تاخیر در تخلیه مخازن زباله شهرستان را، فرسوده و خرابی خودروهای مکانیزه اعلام کرد و گفت: در همین راستا 4 دستگاه خودرو مکانیزه و مدرن تخلیه زباله با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

فرید پناهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص افزایش گلایه مندی شهروندان از تأخیر به وجود آمده در تخلیه برخی از مخازن زباله در سطح شهر بناب گفت: یکی از مهم ترین اولویت های شهرداری شهرستان انجام خدمات شهری بوده و تخلیه مخازن زباله از مهم‌ترین امورات شهرداری است؛ اما به دلیل نقص فنی و خرابی خودروهای مکانیزه با مشکل تخلیه فوری مخازن مواجه شده ایم.

شهردار بناب از خرید ۴ دستگاه خودرو مکانیزه و مدرن تخلیه زباله خبر داد و گفت: در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان، ۴ دستگاه خودروی مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است که امیدواریم تا شهریور ماه به چرخه خدمت رسانی شهر بناب وارد شوند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه ماشین آلات مکانیزه تخلیه مخازن زباله شهرستان فرسوده و عمر آنها تمام شده است و با وجود تعمیرات متوالی کارایی خود را از دست داده اند و باعث بروز مشکلات در چرخه امورات شهرداری  شده اند.

فرید پناهی با تأکید بر اینکه ماشین آلات مکانیزه جدید تا ۲۰ سال آینده قابلیت استفاده و خدمت رسانی به شهر بناب را خواهند داشت، گفت: طی سالیان گذشته برای نوسازی خودروهای تخلیه مخازن زباله در سطح شهر اقدامی نشده بود اما امسال با تخصیص اعتبار، تمامی ماشین آلات مورد نیاز را نوسازی کردیم تا خدمات نوینی به شهروندان ارائه کرده باشیم.

شهردار بناب در پایان ضمن عرض پوزش مجدد به دلیل تاخیر تخلیه مخازن زباله در برخی محلات گفت: پرسنل و عوامل شهرداری بناب خادم مردم شریف شهر بوده و ما تمام تلاش خود را برای مطالبات وکسب رضایت شهروندان انجام می دهیم و این کار را با قوت و توکل به خوا ادامه خواهیم داد.

 انتهای پیام/ داود زیبائی