داستان های مقاومت می توانند تفکر بسیجی را در جامعه گسترش بدهند/ هنرمندان حوزه مقاومت با قلم خود افکار نفوذی دشمنان را خنثی می کنند
داستان های مقاومت می توانند تفکر بسیجی را در جامعه گسترش بدهند/ هنرمندان حوزه مقاومت با قلم خود افکار نفوذی دشمنان را خنثی می کنند
فرمانده سپاه بناب با اشاره به تهاج فرهنگی دشمنان طی سالیان اخیر گفت: داستان های مقاومت می توانند تفکر بسیجی را در جامعه گسترش داده و تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب سرهنگ یحیی حیدری عصر امروز در مراسم  اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان نویسی مقاومت اظهار داشت: این اختتامیه سال گذشته به صورت شهرستانی برگزار شده بود و در آن مراسم ۳۰ اثر به ثبت رسید.

وی افزود خوشبختانه امسال جشنواره داستان نویسی مقاومت به صورت استانی برگزار شد که در آن ۴۵ اثر به دبیرخانه ارجاع و در آنجا به ثبت رسید و همچنین در این جشنواره از استان‌های مانند تهران اصفهان و غیره نیز اثر به ثبت رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه یغناب با بیان اینکه امروز تکفیری‌ها  سعی دارند کتابچه های کوچک و تفکرات خود را بر کشورهای اسلامی تحمیل کنند گفت: امروز هنرمندان که تفکر بسیجی دارند با هنر خود داستان های مقاومت را تهیه و تولید می‌کنند که آثار بسیار ارزشمند هستند.

 

وی در پایان گفت امیدواریم در دومین جشنواره استان که داستانک مقاومت در شهرستان بناب توانسته باشیم میزبان خوبی برای مهمانان باشیم و تلاش خواهیم کرد تا سومین دوره بهتر برگزار شود.

 

انتهای پیام / داود زیبائی