دانشگاه بناب در جمع دانشگاه های پراستناد برتر دنیا قرار گرفت
دانشگاه بناب در جمع دانشگاه های پراستناد برتر دنیا قرار گرفت
بر اساس آخرین اعلام دو ماهنامه پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI)؛ دانشگاه بناب در جمع دانشگاه های پراستناد برتر دنیا قرار گرفت

به گزارش صدای بناب، بر اساس اعلام آخرین دو ماهنامه پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI)، تعداد دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی پراستناد برتر دنیا در تمامی حوزه های موضوعی ۸۵۵۷ مورد است که ۱۱۵ دانشگاه و مؤسسه پژوهشی از کشورمان در این فهرست مشاهده می‌شود.

همچنین در حوزه مهندسی، ۵۹ دانشگاه کشور جز دانشگاه های پراستناد دنیا هستند که نام دانشگاه بناب نیز در بین دانشگاه های پراستناد برتر دنیا در این حوزه قرار دارد.

دکتر علی حاجی بدلی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در ابتدا ضمن تبریک این رویداد بزرگ گفت؛ قطعا این موفقیت ارزنده مدیون تلاش و کوشش های خستگی ناپذیر اعضای هیات علمی دانشگاه می باشد که این موفقیت را به جامعه علمی کشور و همچنین خانواده بزرگ دانشگاه بناب تبریک عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته در حوزه پژوهشی اخبار خوبی از قبیل انتخاب ۱۲ نفر از اساتید دانشگاه بناب به عنوان دانشمندان ۱ درصد و ۲ درصد برتر جهان را شاهد بودیم و امیدواریم این موفقیت‌های و خودنمایی دانشگاه بناب در جنوب استان تداوم دار باشد.

وی در پایان گفت: دانشگاه بناب بعنوان یکی از ۶ دانشگاه دولتی استان آذربایجانشرقی می‌باشد که در سالهای اخیر در ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته و هم اکنون بیش از ۳ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل می‌باشند.

این گزارش می‌افزاید؛ نتایج کامل این رتبه‌بندی در پایگاه اینترنتی به آدرس https://isc.ac قابل مشاهده می‌‌باشد.