دانشگاه های بناب برای پیشرفت شهرستان از مسئولان مطالبه گری کنند/ ضرورت تعامل و همکاری هر چه بیشتر دانشگاه های بناب با حوزه صنعت
دانشگاه های بناب برای پیشرفت شهرستان از مسئولان مطالبه گری کنند/ ضرورت تعامل و همکاری هر چه بیشتر دانشگاه های بناب با حوزه صنعت
نماینده مردم بناب گفت: دانشگاه های شهرستان بناب می بایست برای سلامت اجتماعی و همچنین کمک به حوزه های مختلف شهرستان بخصوص صنعت از مسئولان شهرستان مطلبه گری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در جلسه تاسیس سرای نو آوری فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با تاکید بر فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهرستان بناب گفت: واقعیت این است که دیگر لازم نیست برای دانشگاه های بناب به دنبال جذب رشته های جدید باشیم و باید به طرف درآمد زایی از طریق شرکت دانش بنیان برویم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری دانشگاه و صنعت را مهم عنوان کرد و گفت: دانشگاهای بناب علم خوبی دارند اما نمی توانند از علم خود درآمد زایی داشته باشند.

وی افزود: مقرر شد سرای نوآوری فولاد در دانشگاه آزاد بناب تاسیس شود که انتظار داریم سالیان بعد شاهد رشد و درآمد زایی از این مرکز علمی باشیم و لازمه این کار تلاش دوچندان دانشگاهیان است و ما نیز از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

شیخ رضا باقری بناب با بیان اینکه دانشگاه های شهرستان بناب می بایست در راستای رشد و توسعه حوزهای مختلف بناب مطالبه گری بیشتری از مسئولان شهرستان داشته باشند، اظهار داشت: توجه به سلامت جامعه و همچنین رشد و آبادانی شهرستان می بایست سرلوحه کار دانشگاه هیان باشد و آن ها از مسئولان شهرستان مسائل را پیگیر و مطالبه گر باشند.

وی افزود: درحال حاضر دانشگاه های سراسری و آزاد بناب به همراه سازمان انرژی اتمی بناب دارای پتانسیل های بالایی در علم و تحقیقات هستند و آن ها می بایست ارتباط خود را با صنعت بیشتر کرده تا علاوه بر درآمد زایی به پیشرفت حوزه های مختلف صنعت شهرستان کمک کنند.

نماینده مردم بناب در پایان با اشاره به ظرفیت بالای بناب در حوزه تولیدات بخصوص فولاد گفت: گروه مالی گردشگری قصد دارد بالای 20 هزار میلیارد تومان در فولاد بناب سرمایه گذاری کند که در کنار سایر مراکز تولید آهن شهرستان آینده ای بسیار خوبی در این حوزه صنعتی شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی